1/07/2015

Kitaplığı düzenlemek


Merhaba, çoktandır yapmak istediğim fakat bir türlü elimin ermediği işi nihayet yaptım. Bu iş ne mi? Kitaplığı düzenlemek... Yeni yıl öncesi yeni alınan kitaplar, etkinlik için çıkarılan kitaplar, çocukların okulda okuması gerekenlerin çıkarılması vs vs... sebeplerden kitaplığım yerle bir olmuştu. Tamamen toparlamak için kardeşime verdiklerimin de gelmesini bekliyordum. Kardeşim yoğunluğundan kitaplarımı bir türlü okuyup getirmeyince ben de daha fazla dayanamayıp işe koyuldum.

Öncelikle nişinin içerisindeki kitaplığımla işe başladım.



kozmokitap
kozmokitap


       


                               
 Kitapları boşaltıp kitapları sildikten sonra bazı kitapları üst kat kitaplığıma ayırdın. Buradaki kitaplığımın üst katına klasiklerin bir kısmını yerleştirdim.Onun altına yemek kitaplarım ve her an elimin altında olması için Tess Gerritsen kitaplarını ve şiir kitaplarını yerleştirdim. Bu esnada şiir kitaplarımın aslında ne kadar az olduğunu fark ettim. Demek ki alışveriş listesine şiir kitapları eklenecek:))

kozmokitap

Bu da niş kitaplığımın düzenlenmiş hali . Bakalım ben dağıtmadan ne kadar dayanacak, ne dersiniz?
Sıra geldi üst kat kitaplığımı düzenlemeye... Düzenleme bahanesi ile bütün kitaplarımı indirip hem tozlarını almış oldum hem de elden geçirmiş oldum. Belki yakında bir takas listesi de oluşturabilirim. Ne dersiniz takas yapalım mı?

kozmokitapkozmokitap




kozmokitap



Bu resimlerle dağınıklığımı cümle aleme ilan mı ettim ne? Karıştırıp , kitapları dağıtınca oluşan manzara bu . Hele evde iki kitap canavarı çocuk olunca ... Bunlar sadece benim kitaplarım. Onların kendi kitaplıkları var , oraya her ne kadar ben karışmıyorum desem de anne eli değmeden toparlanmıyor. Kendi kitapları olsa da artık büyüdüler benim kitaplarımı da alıp okuyorlar. Bazen yerlerine koyuluyor bazen de ben aramak zorunda kalıyorum. Konuyu fazla dağıtmadan kitaplığımın toparlanmış halini de göstereyim. 


kozmokitap


Eşimin kitaplığından da bir rafını ödünç alıp oraya da Tübitak kitaplarımı yerleştirdim.
kozmokitap

kozmokitap


Okuduğum kitaplarım bu kadar. Okuyacağım kitapları ise ayrı bir bölüme yerleştirdim . Her zaman elimin altında bulunmaları için. 
kozmokitap

Bu yorgunluğun üzerine bir kahve iyi gider. Ben kahvemi yapmaya gidiyorum. Hepinize mutlu günler:))
Sevgiler♥♥♥
kozmokitap

6 yorum:

  1. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Siz de başvurun kazanan olun, farklı kategorilerde çok sayıda site ödüller için yarışıyor. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz. İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir yarışmaya benziyor. En kısa zamanda bakacağım:)

      Sil
  2. Bir sürü kitabı bir arada görmek ne güzel... Bu arada ben yine seni mimledim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım. En kısa zamanda bakıyorum:))

      Sil
  3. Çok güzeller gerçekten. Ben de artık mezun olup kendi evime yerleşsem de kitaplarım oraya buraya taşınmaktan kurtulsalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dileğiniz en kısa zamanda gerçeklerşir. Sevgilerle:))

      Sil

Scroll To Top