1/12/2023

# Blogları Canlandırma Projesi 2023 # Etkinlik Duyurusu

Blogları Canlandırma Projesi 2023

BCP
    Selam blogger dostlarım ve blog okuyucularım :) Son zamanlarda blog yazılarımı biraz boşladım maalesef :( Biraz mı dediğinizi duyar gibiyim ... Etkileşimlerin düşmesi ve kopya sitelerin bizim gibi emek verilen sitelerin önüne geçmesi ile biraz moralim bozulduğu için kendimi geri çektim itiraf ediyorum . Her ne olursa olsun blogum benim için özel . O yüzden buradan vazgeçemiyorum . Arkadaşların birkaç yıldır yaptıkları blog canlandırma projesine denk gelince tekrar esikisi gibi aktif olmak için bir fırsat olarak gördüm. Bloglarımızı elbirliği ile canlandırmaya çalışacağız sizin destekleriniz ile. Ben geçen yıl katılsam da aktif olamadım , grubun işleyişini anlamak için gözlemci oldum ve bu sene her ay katılmaya çabalayacağım . 

    Nedir bu "Blogları Canlandırma Projesi" derseniz , her ay için bir tema belirliyoruz ve o temaya yönelik film,dizi,belgesel  izleyip kitap okuyoruz ve ay sonunda yazımızı yayımlıyoruz. Her ay katılmak zorunda değilsiniz ancak katıldığınız ay o ay katılan blogları ziyaret edip yorum yapmak zorundasınız. Ayrıntılı kuralları okumak için Okurix  'in blogunu ziyaret edebilirsiniz , harika bir yazı hazırlamış bu konuda. 

                                                  2023 Yılı Aylık Temalar 

2023 aylık tema

Blogları Canlandırma Projesi Grup Üyelerimiz :

  • Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap
  • Fighting Blog
  • Okurix
  • Mini Hanok
  • Mor Düşler Kitaplığı
  • Deeptone 
  • Kavanozdaki Beyin - Sessizgemi
  • Bez Cadıları
  • Buffiy 
  • Şule Uzundere
  • Tefrika
  • Sayfadan Sayfaya  
  • Pusarık
  • Bonheur
  • Vulnicure
  • Düş Tasarımcısı
  • Gizem Gündüz
  • Deniz 
  • Kozmokitap


  •                                                      

    5 yorum:

    1. Umarım bu sene daha aktif olabiliriz hepimiz. :)

      YanıtlaSil
    2. Ben de dahil olmak isterim. :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Harika ☺️ Okurix'in sitesindeki kuralları okuyup ,ona yorum bırakabilirsiniz ✌️

        Sil
    3. oleeeey duyurdum ben daaa :)

      YanıtlaSil

    Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

    Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.