12/07/2013

# diğer # Epsilon

Ne okuyorum?


kozmokitap
    Epsilon Yayınevi'nden çıkan kitabı çekiliş sonucu kazandım. Doğrusu kazanmayı beklemiyordum. Kargo kapıya gelince çok heyecanlandım. Kargo paketini heyecanla açıp içinden çıkan kitabı görünce nasıl sevindim anlatamam:) Adından övgüyle bahsediliyor. Ben de hemen okumaya başlıyorum. Biran önce kitabı bitirip yorumlarımı paylaşmak için sabırsızlanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.