1/15/2014

# çekiliş

Çekiliş ister misiniz?





      Blogumu yeni açtığım için düzenlemesiyle , uygun hale getirmek için çok uğraştım. Sanki yeni bir oyuncağı olan çocuk  gibi mutluydum. Daha iyi hale getirmek için bazı yenilikler yaptım. Bu benim ilk blogum. Deneme yanılma yöntemi ile şablonlarla html kodlarıyla birşeyler yapmaya uğraştım. Umarım beğenirsiniz:) 

     Blogumu açılışını sizlerle kutlamak için bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Sizlerden gelen istekler üzerenine ne vereceğine karar vereceğim. Okumak istediğiniz bir kitap var mı? İsteklerinizi bu yazının altına yorum olarak bırakırsanız en çok istek alan kitabı ve yanında sürpriz bir hediyeyi göndermek istiyorum.

     20 ocakta çekiliş kitabını sayfamdan duyuracağım. Bu süre içerisinde isteklerinizi belirtirseniz sevinirim.Yeni bir yazı ile görüşmek üzere....

          Hepinize bol kitaplı günler diyorum:)  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.