4/30/2014

# believe # film

Believe - Tanıtım

kozmokitap


        Geçen seneye kadar en çok seyrettiğin TV kanalı Cnbc-e idi. Bu sene benim için popularitesini kaybetti. Çünkü bana göre dizilerinin kalitesi düştü.Bana pek hitap etmemeye başlamıştı derken yeni dizisi "Believe" başladı. Gravity filminin yönetmeni Alfonso Cuaron  yapmış bu diziyi. " İnanmak her şey çözer mi?" dizide bunun cevabı aranıyor. Kısaca konusuna değinirsek Bo 10 yaşında küçük bir çocuk . Fakat sıradan bir çocuk değil , özel bir çocuk. Bazı yetenekleri var;  nesneleri hareket ettirmek, insanların zihinlerini okumak gibi. Bo geçirdiği bir kaza sonrasında hayatı tehlikeye girer. Bazı insanlar Bo'yu kaçırmak istemektedir. Bo'yu eskiden tanıyan Milton , Bo'yu korumak için birisini ayarlar. Bu kişi bir idam mahkumudur. Hapishaneden kaçırdıkları bu kişi William Tate , Bo'nun babasıdır. Fakat bu gerçeği kendisi bilmemektedir. Dizide bu gerçek bize söylendiği için  size açıklamakta bir sakınca görmüyorum. Tate ve Bo  peşlerindeki Bo'yu isteyen kimselerden ve polisten kaçarken kendilerine güvenli bir yer aramaktadır ve zor durumda kalırlarsa da Milton ve ekibi onlara yardım etmektedir. Dizinin sonunu çok merak ediyorum. Her hafta yeni bir maceraya yelken açarlarken Bo da yardıma ihtiyacı olanlara yeteneklerini de kullanarak yardım etmektedir.  Salı geceleri için bence iyi bir alternatif oluşturuyor bu dizi. Umarım konuyu çok uzatıp bizi sıkmadan bir sonuca varırlar. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.