7/28/2018

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Temmuz ayında aldığım kitaplar


  Selam , her ay az da olsa kitap alışverişi yapıyorum. Fakat bazen vakita darlığından uzun uzun blogda yazamıyorum. İnstagram daha kolay geliyor ve resim çekip oraya atıyorum. Çok çok yoğun olduğum dönemlerde ise instagrama atmak bile bana çok zor geliyor. Bu ay bitmeden aldığım kitapları sizlerle paylaşmak istedim. Bu ay fazla kitap da okuyamadım. Haziran ayını yirmibir kitap ile bitirmiştim. Sanırım nazar değdi bu ay okuyamadım. Ne zaman kitabı elime alsan bir göz ağrısıdır anlatamam. Telefen ve pc ye de tam olarak bakamadım.  Bu ay da dinlenme molası olsun. Umarım gözlerim çabuk toparlar...

Yeni kitap


İlk olarak ay başında Kitap Yurdu'ndan aldıklarım var . Her ay düzenli alışveriş yapınca ekstra %5 indirim yapıyorlar. Çocukların okul kitapları , test kitapları ve kendime kitap olunca her ay bir tane de olsun kitap alıyorum.

 Haziran ayında Another 1 -2 yi almıştım. Bu ay da Another 3-4 ü aldım. Bu kitaplar mangaları çok seven kızım için. Tabii ondan ödünç alıp ben de okuyacağım. Beyaz Balina Yayınları'ndan Petey çoktandır almayı düşündüğüm bir kitaptı. Gerçek olaylardan esinlenilmiş kurguları seviyorum. Stephen King - Oyun 9.90 tl ye düşmüştü. Onu hemen kaptım. Kujo da aynı fiyata görünüyordu fakat stokta olmadığı için onu alamadım:((  YKY den İnsan Dengesi konu itibari ile beni çekti. Yakın zamanda okumaya çalışacağım. Altın Kitaplar'dan Davetsiz Misafirler konu olarak tam bana göre gibiydi. Fiyatıda yanlış hatırlamıyorsam 4.90 Tl ydi . Onu da hemen kaptım tabii :DD Dex yayınlarından ise Kayıp ve Vahşi'yi aldım.  Serinin ilk kitabı Bela bende vardı. Taksas yolu ile almıştım. Seriyi tamamlamak için güzel bir indirim bekliyordum ve işte o indirim de olunca aldım onları da... Doğan Kitap'tan İçimdeki Hayal yine indirim reyonundaydı. Öyle her indirimdeki ürünü akmıyorum. Onu bir açıklayayım. Konu olarak ilgimi çekiyorsa kitap farklı platformlarda araştırıp bana hitap edeceğini kesin düşünüyorsam alıyorum. Yani indirimde diye kamyon tekerleği bulsam almıyorum :)) Doğan Kitaptan bir kitap alana Elizabeth Gilbert'in Büyük Sihir kitabını hediye ediyorlardı. O da öyle geldi. Muhayyel dergi de sepetime ücretsiz eklendi. Bu ayki Kitap Yurdu alışverişimde aldıklarım bunlardı.

  D&R internet sitesinde Stehhen King'in bazı kitaplarında 9.90 kampanyası vardı , üstelik mailime kargo bedava kuponu da gelince kaçırmadım bu kampanyayı . Son Nöbet , Tepki ve Kurt Adamın Döngüsü  kitaplığıma yeni eklenenler oldu böylece.

D&R Eskişehir mağazasında Altın Kitapların bazılarında 9 TL kampanyası vardı . Oradan da Carlos Ruiz Zafon'un Rüzgarın Gölgesi kitabını aldım. İnternette fiyat analizi yaptığımda kitabın çok çok indirimde olduğunu görünce kaçırmak istemedim açıkcası.

Yeni KitapYeni Kitap

Nehir Kuşlarının Şarkısı,  Nemesis Yayınlarının çekilişinden kazandığım kitaptı. Biraz geç olsa elime ulaşmış ve hızla okuyup yorumlamıştım. Yormuma bakmak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Kitap bu ay elime geçtiği için Temmuz kitaplarımın arasına onu da dahil ettim :))


Yeni KitapYeni Kitap


Bu ay gelen bir başka kitap da Sana Aşk Getirdim. Sevgili yazarımız Meral Kır'ın yaptığı çekilişten kazandığım kitap imzalı olarak geldi. Nasıl mutlu oldum tahmin edebilirsiniz. Ağustos ayında okuyacağım kitaplardan :))

Yeni Kitap


 Aylak Adam Yayınlarını gerek çeviri gerekse baskı kalitesi olarak cok seviyorum. Üstelik kendi kitaplarını Aylakadam Dükkan 'da indirimli olarak satıyorlar. Bu üçlü de oradan. Einstein Aforizmaları okudum ve çok sevdim. Yorumuma buradan bakabilirsiniz . Dorian Gray'in Portresi de şu an okuduğum kitap. İşaretleyiciden belli oluyor değil mi ?? Tolstoy ise in sevdiğim doğu edebiyatı ustalarından . Bu kitabını da ağustos ayında okumayı planlıyorum.

Yeni KitapYeni Kitap

  Hediye gelen kitaplarımdan bir diğeri de yine yazarından imzalı. Ali Poyrazoğlu'nun Tamamla Bizi Ey Aşk kitabı. Ankara'dan eltim ziyarete gelirken getirmiş sağolsun.

Yeni Kitap


  Farklı ve güzel bir ajanda arayışı içinde idim. Hem işlevsel olsun hem de içindeki paylaşımlar ile görsellerime güzellik katsın. İnternette arama yaparken Her Şey Güzel Olacak süresiz ajandasına denk geldim. Hoşuma gitti ve İdefix 'te fiyatı da çok düşmüştü. Yine kargo bedava kodu bulup sipariş verdim ve hızlı bir şekilde elime ulaşıp görsellerimi süslemeye başladı .

Yeni Kitap



  Kafes ve Tabu da okuma listemde olan kitaplardı. Eskişehir İnsancıl Kitap'ta denk gelince hemen aldım. Fiyatları görselde belli olduğu gibi 14.95 ti .

Yeni Kitap


Arkadya Polisiye'nin en yenisi Kurban mı yoksa Cellat mı? . Kitabın elime ulaşmasını o kadar çok bekledim ki!!!! İstanbul'dan Eskişehir'e bir günde geldi. Eskişehir'de bana teslim etmeleri ise 6 gün sürdü. Son zamanlarda PTT kargo kendisini bozdu . Eskiden daha hızlı çalışıyor ve işlerine önem veriyorlardı. Artı maalesef hiç de öyle değil. Kitap eli,me ulaşır ulaşmaz okudum - bitti. İnstagramda yorum girdim fakat blogda geniş kapsamlı olarak inceleyemedim. Yakında yorum girmiş olurum. 




Yeni Kitap


Son kitap da kargo ile yeni elime geçen Arkadya Yayınlarının en yenisi  Masallar Gerçek Olsa. Yazarın diğer kitabını çok sevmiştim. Bu kitabın da kapağına ve ismine bayıldım . En kısa zamanda okuyacağım: ))


Bu ayki kitaplarım bu kadar. Hepsi çok içime sinen kitaplar oldu. Yeni ay yeni kitaplar diyorum. Siz bu ay kitap alışverişi yaptınız mı? Benim aldığım kitaplardan merek ettikleriniz , sevdiğiniz kitaplar var mı? Ağustos ayı için de önerilerinize açığım ;) Bol kitaplı günler diliyorum ....



                                                            Kozmokitap

1 yorum:

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.