9/04/2019

# Kitap Yorumu # Murat Aloğlu # Oluşum # Salon Yayınları

Oluşum - Murat Aloğlu

Oluşum


   Lawrence Myers serisinin ikinci kitabı olan Oluşum da hızla okudum bitti . İlk kitap Girdap öyle bir yerde kalmıştı ki dayanamayıp hemen serinin ikinci kitabı olan Oluşum'a başlamıştım.  Şimdi Oluşum da bittiğine göre serinin yeni kitabını büyük bir merak ve sabırsızlıkla bekleyeceğim çünkü henüz kitap yayınlanmadı .  Yazar beni fazla bekletmez umarım ;)

    Yazar Murat Aloğlu , Oluşum kitabının başında Girdap 'tan kısa bir özet sunuyor.  İlk kitabı uzun süre önce okumuş ve devam kitabını yeni okuyanlar için bu hatırlatma iyi olmuş.  Ben hemen okumaya başladığım için her detayı hatırlıyordum tabi ki :D

  İlk kitaptaki gölge ekip tasfiye olunca Üstad'ın gerçek ekibi gün yüzüne çıkıyor . Üç kişiden oluşan ve farklı ülkelerden gelen bu ekibin yeni bir görevi vardır.  Üç bilim adamının elinde olan kripto eşyaları ele geçirmek ...

Oluşum


  Bu ekibin karşısında da onlara engel olmak isteyen ve bilim adamlarını koruyan Anton'un adamları vardır. Zamanında   Sağlık Bakanı olan Anton 'u ilk kitaptan tanıyoruz .

Birbiri ile savaşan bu iki ekibin ortasında da LAPD vardır . Olayları çözmeye uğraşırken bu olayların bir yıl önceki olaylarla bağlantılı olduğunu düşünmektedirler.  Soruşturma yardım aldıkları kişi de Lawrence 'dır.

Yine şaşırtan , aksiyon ve heyecan düzeyi azalmaya bir kitaptı Oluşum . Serinin üçüncü kitabı ile olayları nasıl bağlayacak yazar çok merak ediyorum .





Oluşum
Kitabın Adı : Oluşum
Yazar : Murat Aloğlu
Yayınevi : Salon Yayınları
Serisi: Lawrence Myers #2
Sayfa Sayısı :320


Vahşice işlenen cinayetler... Geride kalan örtülü sırlar... Soluksuz süren gerilim tırmanarak kaldığı yerden devam ediyor. İntikam peşinde olan birisi belirlediği kişileri tek tek ortadan kaldırmıştır. Ancak bir kişi hala hayattadır ve yıllar öncesinden kurmuş olduğu şeytani planını harekete geçirmek üzeredir. Amerikalı bir iş adamı, İtalyan bir kardinal ve askeri eğitim almış Rus uyuşturucu baronu aynı çatı altında gizli Oluşum içinde seneler sonra tekrar bir araya gelirler.

Bu ekibin kurucusu büyük üstat ise kimsenin tahmin edemediği biri olarak nihayet kendini belli eder. Bu kişi çok eskiden tasarlanmış, gizli, bir o kadar da tehlikeli bir projeye vakıftır ve projenin içinde yer alan bilim adamlarının tek tek peşine düşmeye başlar. Bütün bunlar olurken kendisi hem intikam meleğine av olmamaya çalışacak hem de bilim adamlarının arkasındaki kişiye ulaşmak için elinden geleni yapacaktır.

Los Angeles polis teşkilatının da olaya dahil olması ile birlikte sırlar yavaş yavaş ortaya çıkarken çatlaklar meydana gelecek, şüphe en önemli silah olup ihanet gölgelerin ardında kol gezmeye başlayacaktır.


                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Bilim kurgu kitabı sanırım. Listeye ekleyelim. Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye-gerilim türünde kitap canım . Sürükleyici tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Sende bu kadar merak uyandıran kitabı şimdi ben de merak ettim 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.