6/10/2014

# diğer # mim

Ben de mimlendim:))))))

mim

Merhaba;
 Blogları okurken mimlendim yazılarını görüp merak ediyordum. Blog yazarları arasındaki bu arkadaşlık benim çok hoşuma gidiyordu. Sonunda ben de mimlendim. Görüce açıkçası şaşırdım ve çok sevindim. Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş , teşekkür ederim.

    Blog açma hikayeniz nedir?

    İnternette gezmeyi ve blogları okumayı seviyordum. Bir ara sağlık problemlerim nedeni ile moralim çok bozuktu ve dikkatimi dağıtmaya ihtiyacım vardı ve google profilimdeki bloglarım yazısını fark ettim ve neden olmasın dedim... O gün bugündür - yaklaşık 6 ay - birşeyler yazmaya çalışıyorum.



    Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

    Doğrusu isim bir anda aklıma geldi ve çok sevdim.

   Hangi mevsimi seversiniz?

   Yaz mevsimini.

    Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

    Sıcaklık, yeni umutlar ve mutluluğu çağrıştırıyor.

    Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

    Kırmızı pek benim rengim değil,  eyeliner diyorum.

    Blog yazmak sana ne kazandırdı?

    Bu ortamda bir çok insanla fikir alışverişi yapma imkanı oluyor. Okumak ve okuduklarımı paylaşmak, geri dönüşler almak beni mutlu ediyor. Bu ortamda dostlarımın arasında gibi hissediyorum. Okumadığım kitaplar hakkında fikir sahibi oluyorum ve yeni okuma listeleri oluşturuyorum. En güzel tarafı da kitap okunmuyor denilen ülkemizde aslında okuyan ve paylaşan kesimin hiç de az olmadığını görmek.

    Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

    Kesinlikle okumak derim.

    Şiir mi, roman mı , hikaye mi?

    Roman.

    En çok etkilendiğin film?

    Demi Moore 'un oynadığı "Hayalet" filmi beni çok etkilemişti.

hayalet

    Hangi tür kitap/ film?

    Tıbbi-gerilim kitaplarını öncelikle seviyorum. Bunun dışında romantik, kişisel-gelişim,polisiye kitaplarını da seviyorum.

    Filmlere gelince bilim kurgu ,  polisiye ve animasyonları tercih ederim.

    Öğrenci olmak mı/ iş hayatı mı?

     İş hayatı daha güzel çünkü daha bağımsız oluyor insan.

    Kitap okumak mı, film , izlemek mi?

     Kitap okumayı her zaman tercih ederim.

     Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?

      Spor giyinmeyi daha rahat buluyorum.

     Asla almaktan vazgeçemeyeceğiniz şey ne?

    Tabii ki kitap:)))

     En sevdiğiniz yemek nedir?

      Zeytinyağlı yaprak sarması.

      En sevdiğin dizi?

      Çok fazla dizi seyretmem, fakat şu sıralar  yeni başlayan Arrow isimli diziyi seyrediyorum.

      Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

       Sihirli bir değnek isterdim. Şu sıralar evimde tadilat var değnekle biran önce işleri bitirirdim, yoruldum artık;)

     Hasta olamanın en kötü yanı nedir?

     Çaresizlik hissi.

     Alınacak listen var mı? İlk 5 i nedir?


anket

*İlk Aşk
*Kapalı Gişe Yalnızlık
*Mefisto Kulübü
*Son Kamelya
*Rüzgar Gibi Geçti (kütüphanemde bulunması için , kitabı okudum çok beğendim.)


      İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

       Ruj.

Tekrar mim için sevgili Kitap Keyfim'e teşekkür ediyorum:))))





                                                     

4 yorum:

  1. Ben de bir kez mimlendim çok acemice cevapladım ama eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten çok eğlenceli fakat ne yazacağına karar vermek zor oluyor.

      Sil
  2. Mime karşılık verip bu kadar çabuk geri dönüş yaptığın için çok sevindim. İlgin için teşekkür ediyorum :) Açıkçası mimlerken tereddüt ettim çünkü cevaplamak istemeyenler oluyor :( Keyifle okudum yazını. Tekrar teşekkürler...
    Başka mimlerde görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Beni mimlediğini görünce nasıl sevindim anlatamam:)) Görüşmek üzere...

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.