6/03/2014

# Anna Katharine Green # Kitap Yorumu # Tutku Yayınevi

Labirent - Anna Katharine Green

Labirent - Anna Katharine Green

Kitabın Adı: Labirent
Yazarın Adı: Anna Katharine Green
Yayınevi: Tutku Yayınevi
Sayfa Sayısı: 359

      Oğlum Sherlock Holmes kitaplarını sevdiği için ona almıştım bu kitabı. Onun dersleri ve sınavları olunca önce ben okudum. Yazar Arthur Conan Doyle ve Agahta Christie' den önce dedektiflik kitapları yazmaya başlamış. Sherlock Holmes karakteri yaratılmadan önce Anna Katharine Green'in kitapları 10 yıl boyunca en çok satanlar listesinde imiş. Fakat bu  kitap yazım yanlışları ve anlatım bozukluları ile dolu. Kitabın orjinali nasıl bilmiyorum, muhtemelen sorun çeviri ve basımdan kaynaklanıyordur. Hal böyle olunca da okuduğum kitap bana zevk vermedi. Kitabı bitirmek bir külfete dönüştü. Güzel bir çeviri ile kitabı okumak isterdim. Türünün ilk örneklerinden, en çok satılanlar listesinde olan böyle bir kitabı ağız tadıyla okumak isterdim ; maalesef olmadı:((

       Kitapta bir cinayet işleniyor ve bu olay aydınlatılmaya çalışılıyor. Kanıtlar başka yöne doğru kayıyormuş gibi gözükse de kahramanlarımız tüm ipuçlarını değerlendirip suçluyu ortaya çıkarıyorlar.

     Bu çeviri ile kitabı okumanızı pek tavsiye etmiyorum. Yine de son karar size ait. Ben dedektiflik kitaplarını çok seviyorum  her şeye rağmen okurum diyorsanız. iyi okumalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.