8/06/2015

# hediye

Hediye Kitaplarım....

Kozmokitap

  Hediye kitaplarım deyince yanlış anlaşılma olmasın , kitaplar sadece okumak için geldi. Okuyunca geri iade edeceğim. Fakat olsun, maksat kitaplara sahip olmak değil, onları okuyup anlamak ve mümkün olduğunca fazla kişinin okumasını sağlamak.

  Kitaplar kimden mi geldi? Kardeşimden.  Kendisi farklı bir şehirde oturduğu için sık görüşemiyoruz fakat kitaplarımız aramızdaki en kuvvetli bağ. Kardeş candır, sırdaştır ve en büyük dostumuzdur. Teşekkürler kardeşim:)))

   Bakalım bana hangi kitapları getirmiş:))
Kozmokitap

Sinan Akyüz'den iki kitap var. Okumayı çok istediğim Şahika &Feraye ve Piruze Şam'da bir Türk Gelin.
İkisi de şahane kitaplar. Özellikle Şahika &Feraye 'nin kapağına bayıldım.
kozmokitap

  İkinci Şanslar Durağı Kristan Higgins'ten bir roman. Kapağındaki söze de bayıldım. " Nereye gidersen git, kalbini de yanında götür. " Adından dolayı konusunu da çok merak ediyorum.
Kozmokitap

   Keşke Beni Görebilseydin . Arka kapakta çok duygusal , dokunaklı ve büyüleyici bir roman olduğunu yazıyor.

kozmokitap
 Sihirli Bahçe. Bu kitabın kapağına da bayıldım. İsmi ise beni kendisine çekti.

   Okunacak birbirinden güzel farklı bir çok kitabım oldu. Hepsini aynı anda okuyamacağına göre önce hangisinden başlayacağıma karar vermek zorundayım. Sizin önerileriniz var mı? Önce hangisinden başlamalıyım?

kozmokitap

5 yorum:

  1. Iyi okumalar dilerim. Bence once gercek ile fantastikten baslamak yerine biraz sanstan baslamak iyidir. Ikinci şanslar duragini tavsiye ederim. Diger kitaplara konsantrasyonu arttiracak bir giris kitabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O zaman Sihirli Bahçe kitabından sonra İkinci Şanslar Durağı'na başlıyorum.

      Sil
  2. İyi okumalar :) Sihirli bahçeyi merak ettim şimdiden...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. O zaman önce Sihirli Bahçe'ye başlıyorum.

    YanıtlaSil
  4. kitap okuyanın bende ayrı bir yeri vardır sizi tebrik ediyorum severek okuyun inşallah takipteyim.banda beklerim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.