8/05/2015

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Kitap Alışverişi #9

Kozmokitap

   Her dışarıya çıktığımda okunmayı bekleyen kitaplarım bitmeden yenilerini almak yok diye tekrarlıyorum ki beynime iyice yerleşsin. Fakat hiç işe yaramıyor. Kendimi ne kadar frenlemeye çalışırsam çalışayım bir bahane buluyorum almak için. Bu alışverişte çocukları bahane olarak kullandım. Sonuçta  onlara aldıklarımı ben de okuyabilirim:))) Kendime ise dergi ve yemek kitabı aldım.
Kozmokitap

    Savaş ve Barış çok sevdiğim ve kitaplığımın baştacı olan klasikler içerisindedir. Ağır bir kitap olduğu için herkese hitap etmeyebilir. Bu sevdiğim kitabın manga halinde yayınlandığını görünce sevindim. Çünkü biraz hafif ve eğlenceli olarak okumak isteyenler için çok iyi bir alternatif. Manga ile okumaya başlanır beğenilirse orjinali de ileriki yıllarda okunur. Ben de oğluma sıkılmadan okusun diye bu kitabı aldım.

Kozmokitap

  Kızım ise hayvanları çok seviyor. Kedi ve köpekli bulduğumuz kitapları alıyoruz , okuyor ve kendi kitaplığında onları konuk etmekten hoşlanıyor. İşte onun içinde  Kurt Prenses kitabını aldık. İndirimde olduğu için gençlik romanı olarak da Geceyle Gelenler.... aldık.

kozmokitap

   Kendim için ise Sabit Fikir  ve Popüler Science dergilerini aldım. Popüler Science ve Bilim ve Teknik her ay aldığım ve severek okuduğum dergiler. Sabit Fikir ise ara alıp severek okuduğum dergilerden. Her ay yemek dergilerinden de almayı seviyorum. Bu sefer ise dergi almaktansa dergideki tarifler kitap halinde birleştirilmiş görünce dayanamadım onu aldım. İçerisinde çok güzel tarifler var. Tek eksisi bana göre resimlerin biraz az olması.

      Bu alışverişte aldıklarım bu kadar. Kendime fazla kitap almamış olabilirim fakat kardeşim bana okumam için çok güzel kitaplar getirdi. Onları da bir sonraki yazımda paylaşacağım:)


                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.