4/04/2015

# film # Nicole Kidman # Uyuyana Kadar

Uyuyana Kadar - Before I Go To Sleep - Film Yorumum

Kozmokitap


  Uyuyana Kadar kitabını okuduktan sonra etkisinden kurtulamamıştım , özellikle de yazarın ilk kitabı olduğunu duyunca. ( Kitap hakkındaki yorumumu okumak için tık tık ..)Filminin çekildiğini duyunca - başrolde de Nichole Kidman olunca- sabırsızlıkla beklemeye başladım. Sinemalarda izleme fırsatım olmadı bu nedenle yakınlarda TV de yayınlanacağını öğrenince hemen programı işaretledim ki kaçırmayayım. Neyse film başlayınca soluksuz seyrettim.


Kozmokitap

  Kitabını okumayanlar için kısaca konusundan bahsedeyim:
  Geçirdiği bir kaza sonucu geçmişini hatırlamayan, 40 lı yaşlarda olan, ancak her sabah kendisini 20 yaşlarda sanarak uyanan Christine bir doktordan yardım alarak hafızasını geri kazanmaya çalışmaktadır. Her akşam uyuyunca geçmişini unutan Christine 'e her sabah doktoru telefon ederek kendisini ve günlüğünün yerini hatırlatmaktadır. Christine ortada bir tuhaflık olduğunu fark eder ve kocası dahil kime güvenebileceğini bilemez.

Kozmokitap


Nicole Kidman'ın oyunculuğuna zaten hayrandım bu filmde de yine oyunculuk yeteneklerini konuşturmuş. Bana göre onun yanında diğer oyuncular biraz vasat kalmışlar. Kİtabı okuduktan sonra filmi izleyince biraz yavan buldum ben. Bana kitaptaki o gerilim hissini, sürükleyiciliği vermedi. Kitabı okumadan izleseydim neler hissederdim bilemiyorum ancak bana göre film vasat olmuş. Film boyunca bir eksik kalmışlık hissi verdi bana. Sanki bazı duyguları çok da iyi yansıtamadılar ekrana. Sanki filmde oyuncular isteksiz oynuyorlarmış gibi geldi bana. Bir tek Nicole filmi yürütüyormuş gibi hissettim. 
Kozmokitap

  Sonuç olarak bir kitabı okuduktan sonra filmini izliyorsam beğenmem gerçekten zor oluyor. Beklentilerim sanırım biraz fazla olunca beğenmek de o derecede zor oluyor. Sabırsızlıkla beklediğim bir film benim için bir hayal kırıklığı oldu.

   Sevgiler♥♥♥  
Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.