7/29/2015

# diğer # mim

5 Soru İle Yaz Etkinliği

5 soru ile yaz etkinliği

Uzun bir süredir bir etkinlik için mimlenmiyordum. Sevgili arkadaşım Kitap Keyfim beni mimlemiş .Kendisine teşekkür ediyor ve mime başlıyorum.

1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?

Dinlenmek, sıcak, gezmek.

2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

Kitap okuma sıklığım mevsime göre değil ruh halime göre değişiyor.

3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

Romantik kitaplar yaz mevsimine daha uygun gibi geliyor.

4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?

Plajda kitap okumayı ve yatmayı sevmiyorum. Ben daha çok yeni yerler keşfetmeyi ve doğa gezilerini seviyorum.
5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?

Yaz benim için rengarenktir. Tek renk söylemem istenirse yeşil derim.

Ben de bu mime cevaplamak isteyen herkesi davet ediyorum...


                                                     

2 yorum:

  1. Mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Eskiden mimler daha güzelmiş şimdiki mimler eski mim gibi değil :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.