11/28/2016

# Aleatha Romig # Arkadya Bitter Yayınları # Kitap Yorumu

Tutku Oyunları Hesaplaşma - Aleatha Romig


kozmokitap

Asla sessiz kalmayın . Sizi kurban yapmalarına asla izin vermeyin. Hayatınızla ilgili kimsenin şartlarını kabul etmeyin. Kendinizi tanımlayın.
                       Harvey Fierstein

  Severek okuduğum bir seri olan Tutku Oyunlarının üçüncü kitabı olan Hesaplaşma'yı nihayet okudum. Kitaba başlayınca bitirmeden bırakamıyor insan :)) Bir tür bağımlılık yaratıyor kitap!...

   Serinin ilk kitabı Tutku Oyunları'nda Tony'e sinir olmuş ve biraz da Claire'e kızmıştım. Tamam kurban oydu fakat biraz daha mücadele etse daha iyi olurdu. İkinci kitap Yüzleşme'de kendine güveni yerine gelen Claire'e bayılmış , yeni Tony'i de sevmeye başlamıştım. Bu kitapta bazı olaylara dair ipuçları da vardı. Hesaplaşma'da ise ikinci kitapta aklımı kurcalayan deli sorular bir nebze olsun yanıt buldular.


Anıları değiştiremeyiz ama anlamlarını ve üzerimizdeki güçlerini değiştirebiliriz.
                                                                                            David Seamands

   Beni sinir eden kontrol delisi Tony'i bu kadar uysal görmek beni şaşırttı kitapta. Eh , bu konuda önceki kitapta ipuçları olsa da bu durum biraz gerçek dışı geldi bana. Yine de bu Tony'i çooook sevdim. Kendine güvenen, Tony'i yola getiren ve bağımsız bu Claire'de hayran olmamak elde değil. Artık Tony'den korkmayan ve onunla eşit eviyede mücadele eden bir Claire var bu kitapta. Yüzleşme'yi okurken kafamda dönüp duran teorilerimden bir kısmı bu ktapta gerçekleşti. Bir kısmı ise çok fazla polisiye kitap okuduğum için hayal gücümün fazla çalışması olarak kaldı sadece:)))

    Tony'nin geçmişine dair daha fazla bilgi ediniyoruz bu kitapta ve Claire yaptıklarının nedenlerini öğreniyoruz. Geçmiş aydınlanırken geleceğe de ışık tutabilecek mi dersiniz?

Mutluluk dış koşullara bağlı değildir. Kendi ruh halinize göre şekillenir.
                                                                                              Dale Carnegie

   Yine tahnim edilemez bir biçinde ilerleyen kitap bir çok soru işareti ile bitti. Kitapların böyle bitmesine sinir oluyorum çünkü serinin devam kitabı çıkasıya kadar merakten ölüyorum..... Yine farklı teorilerim var kitap hakkında ve goodreadsten devam kitabı ile ilgili bilgileri okumamak için de kendimi zor tutuyorum.

    Bu sürükleyici seriyi çok sevdim. Okumak isteyenler için bir uyarıda bulunayım kitapta cinsel içerikli öğeler bulunmaktadır. Bir de genç kızları uyarayım: Kitapların etkisinde kalıp Tony gibi adamların hepsinin değişeceğini düşünmeyin. Unutmayın her öptüğünüz kurbağa prense dönüşmez , kurbağa olarak kalmaya devam eder. Dikkat edin sizi de kurbağaya dönüştürmesinler......







Kozmokitap
Kitabın Adı :Tutku Oyunları  Hesaplaşma
Yazar : Aleatha Romig
Yayınevi :Arkadya Bitter Yayınevi
Orjinal adı :Convicted (Consequences #3)
Çevirmen :Esra Çetin
Sayfa Sayısı :380


Eski alışkanlıklara karşı yeni başlangıçlar…
Oyunun gidişatını etkileyecek, kimsenin aklına gelmeyen bir taş…
Ve sonucu değiştirecek beklenmedik bir hamle!
Claire, korkuları ve güçsüzlüğü ile yüzleşti. Şimdiyse gerçek hisleri ile hesaplaşmak zorunda. Yeni keşfettiği bu güç, Tony'yi dizleri üzerine çöktürmeye yetecek mi? Yoksa bir kez daha o karanlık esarete boyun eğen kendisi mi olacak?
Geçmişin günahları bir bir ortaya dökülürken, yıllardır gömülü kalmış sırlar da açığa çıkıyor.

Claire ile Tony'nin hayali satranç oyununda bu kez atılacak her adım çok daha tehlikeli ve her hamle, bir öncekinden daha riskli. Özgürlük, huzur, aşk… Artık bunların hiçbir önemi yok, çünkü Claire'in kaybedecek çok daha önemli bir taşı var. Ve onu korumak için her şeyini feda edebilir.
Tutku Oyunları'nda üçüncü round başlıyor.




                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.