6/18/2019

# Dilara Kaymak # Kitap Yorumu # Sola Unitas

Kayıp: Ruhlar Savaşı - Dilara Kaymak

Kayıp: Ruhlar Savaşı


   Fantastik tarzda kitaplar okumayı sever misiniz? Ben çok severim . Farklı dünyalar, farklı ırklar, süper güçlü insanlar... Bu hayatta yapamadıklarımızı ve göremediklerimizi fantastik kitaplarda okuyor , yaşıyoruz. Kayıp : Ruhlar Savaşı fantastik türde bir kitap. Yazar Dilara Kaymak'ın kalemini ilk defa okudum . Wattpadde yazmış yazar ve kitabı Sola Unitas Yayınları tarafından kitap haline getirilmiş. İyi ki getirmişler çünkü ben wattpad okumuyorum. Kitabı gerçekten çok başarılı buldum. Konu , karakterler muhteşemdi. Yazarımızın kalemine yüreğine sağlık. İkinci kitap yoldaymış umarım fazla bekletmez bizi

.Kısaca kitabın konusundan bahsedeyim: Altı krallık uyum içinde yaşarken Güneş Krallığı , Ay Krallığına saldırır ve onu hakimiyeti altına alır. Ay krallığının küçük prensesi annesinin yardımı ile kaçar ve kendisini gizlemek zorunda kalır .

Bu noktada dünyanın farklı krallıklara bölünmüş olduğunu okuyunca aklıma Avatar : Son Hava Bükücü  çizgi filmi geldi. Orada da ateş ulusu diğer krallıkları tehdit ediyor , ele geçirmeye çalışıyordu. Çocuklar küçükken pazar sabahları çok severek seyrederdik . Ahh eski günler, tadı bambaşkaydı. Şimdi aynı tadı veren bir çizgi film bulamıyorum maalesef. Hatta bu çizgi filmi sinema filmi halinde yayımladılar onu da sevmedim. Avatar karakterini canlandıran oyuncu bana göre çizgi filmdeki kadar sevimli ve sempatik değildi .

 Kitapta dünya Avatardakinden farklı olarak dört değil altı krallığa ayrılmıştı. Dört elemente ek olarak Ay ve Güneş Krallığı.  Ay krallığı denilince de aklıma tahmin edebilirsiniz ki Sailoormoon geldi. Usagi'yi az seyretmemiştim zamanında .)) Bizim kanallarda bütün bölümler yayınlanmayınca devam bölümlerini Alman kanallarında almanca olarak izlemiştim. Şimdi almanca biliyor musun diye sorsanız hayır derim. Çoğu kelime zaten ingilizceye benziyor ve konunun gidişatından anlıyorsunuz :D

Avatar


Konuyu dağıtıp çorba yapmadan kitaba döneyim ben yine ...

Yıllar önce söylenen kehanet iki çocuğu karşı karşıya getirecektir. İki varis ... Bu karşılaşmadan sadece birisi canlı çıkacaktır...

Bu noktada da kehaneti söyleyenlerin işi gücü yok mu diye düşünüyorum. Bir çok insanın hayatını mahvediyorlar. Sonlarda da görüyoruz ki çoğunlukla bu kehaneti söyleyenlerin de kendi çıkarları söz konusu ya da bir intikam meselesi var. Neyse onlara nazaran biz sessiz sakin yaşamaya devam ediyoruz işte..


Kehanetler, özel güçler, büyücüler, gizlenen prenses, ailesinin yaptıklarını onaylamayan ancak karşı da gelmeyen bir prens ...

 Bir prens bir de prenses , arada da kehanet olunca insanın aklına ister istemez aşk da var mı diye geliyor . Okuyup göreceğiz var mı yok mu ;)

Gizem, heyecan , sevgi duygularını bir arada yaşadım, büyük bir merak ile sayfaları çevirdim kitapta. Bazı bölümlerde kızdığım karakterler de oldu, farklı davranmalarını istediklerim de. Bir de öyle bir yerde bitti ki merakta ölüyorum ... Serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Fantastik kitap severler bu kitabı kaçırmayın  . .



Kayıp Ruhlar Savaşı Kitabın Adı :Kayıp: Ruhlar Savaşı
Yazar :Dilara Kaymak
Yayınevi :Sola Unitas
Sayfa Sayısı :552


Altı krallığın uyum içinde yaşadığı Terra’da patlak veren isyan, yüzyıllar boyunca süregelmiş barış ve huzurun son bulmasına neden olmuştu. Başkent Lotus’ta can veren her bir beden, topraklarını kana bulamış düşmanın öfkesini daha da alevlendirmişti. Düzen altüst olmuştu, üstelik düşmanın pes etme gibi bir arzusu da yoktu. Hiçbir şeyden haberi olmayan iki küçük çocuk, sonu gelmez gibi görünen bu büyük savaşın tam ortasında kalmıştı. Bir kehanet vardı ve bu iki çocuğun da kaderlerinin tekrar kesişmesini sağlayacaktı. Birbirinden habersiz, ait olmadıkları, evlerinden uzak yerlerde büyüyerek daha onlar doğmadan önce belirlenmiş gelecek için savaşacaklardı. Ancak sadece biri hayatta kalabilecekti.


                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Kitabin kapağı da ne güzelmiş. Konusu da ilginç 😊

    YanıtlaSil
  2. Ya kitabın 2 si cikcakmi gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Kitabın 2. ne zaman çıkacak ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.