3/11/2014

# Altın Kitaplar # fantezi # Hakan Yel # Kitap Yorumu

Sekiz Numaralı Vurucu - Hakan Yel


kozmokitap

Kitabın Adı: Sekiz Numaralı Vurucu
Yazarı: Hakan Yel
Yayınevi :Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 495
Puanım: 4

   Kızımın dershaneden çıkmasını beklerken vakit geçirmek için kütüphaneye girmiştim. Hakan Yel'in okuduğum kitabı Gam'dan sonra diğer kitaplarını da merak etmiştim. Kütüphanede Hakan Yel'in Sekiz Numaralı Vurucu kitabını görünce tereddüt etmeden aldım. Evde beni bekleyen birçok kitabım olmasına rağmen sanırım açgözlülük yapıp bulduğum kitaplara saldırıyorum:))

     Kitabın kapağına gelirsek dizaynı etkileyici. Kurşun delikleri gerçek izlenimi uyandırıyor. Konusu hakkında da biraz fikir veriyor.



     Konusuna gelirsek; özel bir şirket Türkiye'de süper asker projesi üzerinde çalışıyor ve sonunda sekiz süper asker yaratıyorlar. Çocukluklarından itibaren özel eğitim ve bazı ilaçlarla eğitilen bu adamlar tamamen aldıkları emirleri yerine getirinceye kadar durmuyorlar. Tüm duygulardan arındırılmışlar ve düşünmemeleri öğretilmiş. Sadece verilen emirleri sorgulamadan yerine getiriyorlar. Şirketin amacı bu özel eğitimli, süper adamları askeriyeye satmak. Askeriyenin ise bazı tereddütleri vardır. Ta ki sınır dışında terör örgütüne ait bir uçak düşünceye kadar. Bu görev için şirkete bir şans verilir ve aksiyon başlar....

     Ara ara yazar gereksiz ayrıntılara girmiş. Bu ayrıntılar olmasa kitap daha güzel olurdu. Bazen de konunun gereksiz yere uzatıldığını düşündüm. Bütün olarak düşünüldüğünde kitabı beğendim.  Yazarın anlatımı etkileyici, konunun devamını merak edip okumak için kendinizi zorluyorsunuz. Okunabilecek kitaplar arasında yer alabilir.
     
      Arka Kapaktan:

    Güneydoğu'da otuz yıldır süren savaş özel sektörün ilgisini çekmektedir. Muhalefetten de önemli siyasetçiler de devletin bölgede güvenliği sağlama konusunda aşırı yıprandığını düşünmekte, bu konudaki özelleştirmeyi onaylamaktadır. Hükümetin desteklediği "Üstün Asker Tasarısı" nı geliştiren çokuluslu bir şirket, orduyu dağlardan çekilmesi için sıkıştırmaktadır.
       Ordu, konuya soğuk baksa da terör örgütünün arşivini taşıyan özel uçağın İran sınırları içine düşmesi elini kolunu bağlar. Arşivin getirilmesi işi şirketin geliştirdiği Vurucu güce verilir.
    Herkes zaferden emindir.
    Ancak hiç kimse , Sekiz Numaralı Vurucu'nun öldürmeden önce düşünmeye başladığından haberdar değildir.  

2 yorum:

  1. Merhaba,
    blogunu takibe alıyorum, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. fikirlerine sağlık. emeklerin için teşekkür ederim. kitap seçimimde özellikle dikkate alıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.