7/24/2014

# diğer # mim

Kitap Mimi


mim


   Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş. Çok keyifli sorulardan oluşan bu mime katılmamak olur mu? Keyif alarak cevapladım soruları. Bir kez daha Kitap Keyfim'e teşekkür ediyorum.
    Şimdi soruları cevaplamaya geçelim. Umarım okurken siz de benim kadar keyif alırsınız:))
 
-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Her gün az da olsa okuyorum.


-En sevdiğiniz yazarlar?
Tess Gerritsen, Lisa Gardner, Ted Dekker.

-En beğendiğin kitaplar?
Güneş Çavması, Cerrah, Tess birkaç tane daha var da şimdilik bunlar aklıma gelenler.

-Yerli/yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Yabancı yazarların kitapları bana daha yakın geliyor.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Rizzoli ve Isles serisi.

-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Tıbbi-gerilim kitaplarını çok seviyorum.

-En son hangi kitabı okudun?
Ölümsüz Juliet.

-Şu an hangi kitabı okuyorsun?
Sttefan Zweig - Santranç bugün okumaya başlıyorum.

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Kitap bloglarını takip etmeyi ve okumayı seviyorum. Kitap okumuyoruz denilen ülkemizde aslında kitap okuyan büyük bir kesim olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Kitap bloglarının sayısı arttıkça seviniyorum.

-Kitap okumak sizin için neyi ifade ediyor?
Yaşamı ifade ediyor. Yaşam kadar güzel , yaşam kadar zorunlu...

Daha önce kimseyi mimlememiştim. Bu sefer mimi  Elvan'ın Kitap Rüyası ve figend06(kitaplık) size paslıyorum:)))


                                                     

1 yorum:

  1. Ben de mimi cevapladığın için teşekkür ederim :) Keyifle okudum yazını. Bu mimde kitap okumayı sevenlerin ortak noktası, her gün az da olsa kitap okumaları. Kitap aşkı böyle bir şey işte :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.