Kozmokitap - Kitap Yorumları

Casus - Osman Aysu - Kozmokitap

Casus - Osman Aysu

      
    Osman Aysu ile ilk defa At Kuyruklu Adam kitabı ile tanıştım. Çok sevdiğim Türk yazarlardan birisidir kendisi. Anlatım tarzındaki sadeliği, konuyu gereksiz uzatmamasını seviyorum. Gereksiz tasvirler ya da karakterlerin en ince ayrıntısına kadar anlatımı yok. Mühim olan konunun aslı ve onu da çok güzel anlatmış yazar.

 

     Casus polisiye-gerilim türünde bir kitap. Baş kahramanımız Samim ismimde yirmi yıl önce MİT' ten emekli olmuş yetmiş yaşında birisi. Eski bir KGB ajanının ülkede olduğu düşünülüyor ve Samim Beyden onu teşhis etmesi isteniyor ve maceramız böylece başlıyor. Bu KGB ajanı otuz yıl önce Samim Beye bir hafta inanılmaz işkenceler yapan bir sadist. Ajanı teşhis etmesinin sonrasında Samim eski bir arkadaşının kızı olan MİT ajanı Hazal'ın yardım istemesi ile birlikte olayların ve bir sürek avının içerisinde kendisini bulur. Sonrasında ise olaylar farklı pencerelerden bize aksettiriliyor. Samim'in gözünden olaylara bakarken farklı bir bölümde Hazalın ya da peşlerinde oldukları kimselerin gözünden olayları görüyoruz. Sıkılmadan, keyifle okuyacağınız bir kitap olmuş. Ben bir günde kitabı bitirdim. Başlayınca sizi yormadan akan bir öykü. Tavsiye edilir:)))

Casus 
Osman Aysu
Sonsuz Kitap
320 sf
Yer:Eskişehir Eskişehir, Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Scroll To Top