5/08/2015

# Adem Özbay # aşk # Bazen hayat yorar seni # işte o zaman :Kalbine dön

Şiirsel Cuma #3

Kozmokitap

Her cuma günü blogumda şiirlere yer vermek istediğimi daha önce de belirtmiştim. Geçen hafta bir rahatsız olduğum için ne blogumla ne de diğer sosyal hesaplarım ile ilgilenemedim. Bu nedenle şiirsel cuma yazımı da yayınlayamadım. Hepinizden bu aksilikten dolayı özür dilerim. Geçen hafta için planladığım şiiri gecikmeli de olsa yayınlıyorum.Bu haftaki şiirsel cuma konuğum Adem Özbay. Kendisinin instagram hesabını severek takip ediyorum. İnternette de kendisine ait olan bu şiiri görünce blogumda yer vermeye karar verdim. Umarım sizler de beğenirsiniz.



Bazen hayat yorar seni, işte o zaman :Kalbine dön
Bir gün yolunu kaybettiğinde,
Nerdeyim dediğinde susuyorsa herkes,
Pencerendeki menekşeler solduysa,
Hiçbir rüzgar gemini sahile götürmüyorsa,
Ayaklarında derman kalmadıysa,
Yüreğinde tutunamıyorsa hiçbir umut,
Pusulaların hiç birisinden medet bulamamışsan,
Caddelerin orta yerinde apansız tek başına kaldıysan,
Baharın ortasında ısıtmıyorsa güneş seni,
Yağmurlar vuruyorsa yüzüne yalnızlığını,
Demli çaylar eşlik etmiyorsa sohbetine,
Martılar kapmıyorsa attığın simitleri,
Çiçekler arkasını dönüyorsa elini uzattığında,
Sürüsünü kaybetmiş göçmen bir kuş gibi mahzun kaldığında,
Boynunu büktüğünde yetim bir kız çocuğu gibi,
Gözlerin kızardığında , ağlamamak için kendini tuttuğunda,
Kalbine dön,
Kalbin evindir senin,
Aşka dön,
Aşkın kalbindir senin.



Sevgilerle♥♥♥
Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.