1/19/2016

# Asena Meriç # Carpe Diem Kitap # Kitap Yorumu # Uyku Kaçıran

Uyku Kaçıran - Asena Meriç

Uyku Kaçıran  - Asena Meriç

Kitabın Adı :Uyku Kaçıran
Yazar : Asena Meriç
Yayınevi : Carpe Diem
Sayfa Sayısı : 267


Madam’ı ilk tanıdığımda, üniversiteyi yeni kazanmıştım. Öğrenciliğimin tuhaf günleri bu gökdelenli şehrin kalabalık ve işlek semtlerinden birinde tuttuğum evin sahibiyle tanışmamla başladı. Apartman tarihi bir hanın içerisindeydi.
Ev sahibim olan Madam da bu apartmanın çatı katında oturmasına rağmen onu hiç görmemiştim. Kirayı her ay bir zarfın içine koyup kapısının altından atmam istenmişti.
Madam’la karşılaştığım o geceyi hiç unutamıyorum. Kapısının altından hafif bir ışık sızıyordu. Tam eğilip elimdeki zarfı atacağım sırada bir gıcırtıyla kapı aralandı. Adeta ödüm patlamıştı.
İçeriden solgun bir ışık, içime karlı bir ormanda yalnız kalmak korkusu düşüren bir müzik, nemli ve tuhaf bir koku geliyordu.
Sessizce yaklaşıp içeriye baktım. Gıcırdayan yer tahtalarının sesleri eşliğinde soluk ışığın sızdığı odaya girdim.
İşte benim tuhaf hikâyem o gece başladı...
Uyku Kaçıran  - Asena Meriç

   Twitterda çekiliş ile kazandım Uyku Kaçıran kitabını. Kitabın elime geçmesi uzun sürse de ciltli olması çok hoşuma gitti. Kitap hakkında öncesinde bir bilgim yoktu ve ismi bana çok ilginç geldi. Kesin gerilim tarzı diye düşünmüştüm ki gerçekten de öyle imiş. Okuyunca korkacağınızdan endişe ediyorsanız endişelenmeyin çünkü çok korkunç değil hikayeler.

  Eskilerde Alacakaranlık kuşağı ismi ile gece geç saatlarde yayınlanan kült bir dizi vardı. Hatırlarmısınız bilmem!... Gece herkes uyurken yayınlandığı için ürpertici olurdu. Genellikle konular bir sona bağlanmaz muallakta kalırdı. Siz hayal gücünüz ile şekillendirirdiniz. Gündüz yayınlansa o etkiyi yapamayacak hikayeler gece , karanlıkta çok da etkileyici olurdu. İşte ben Uyku KAçıran kitabını tam da o dizilere benzettim. Kitabı gece değil gündüz okudum fakat artık çocuk olmasığım için öyküler beni germedi:))

17 yabancı yazardan farklı öykülere yer verilen kitap yazarın eklemeleri ile bütünleştirilmiş. Çabuk ilerleyen ve sıkmayan bir kitap. Ben yazarın yazdığı Alya ve okuyucunun ne olacağını merak edip birçok teoriler üretmiştim fakat bu hikayenin de sonu gelmemiş. Sanırım sonu yine hayal gücümüze bırakılmış.

  Sonuç olarak hızla ilerleyen, okuduğunuz zaman size birşey kazandırmayacak bir kitap. İlginç gerilim öykülerini seviyorsanız bu kitabı seversiniz.



                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.