Kozmokitap - Kitap Yorumları

Kefaret & P.C Cast + Kristin Cast #Gece Evi Serisi 12 - Kozmokitap

Kefaret & P.C Cast + Kristin Cast #Gece Evi Serisi 12




   Gece Evi serisi bu 12. kitap ile son buluyor. Bu seriyi daha önce okumamış olanlar için konusundan biraz bahsetmek istiyorum. Gece Evi Tulsa'da bulunan bir vampir yatılı okuludur. Bu okulda çaylak olarak nitelendirilen ve vampire dünüşme sürecinde olan ergenler okumaktadır. Bu okula işaretlenerek başlayan Zoey ve arkadaşlarının maceraları anlatılmaktadır.

   Çok severek okumaya başladığım seri maalesef çok uzun sürdü. Yeter artık bitsin dediğim zamanlar oldu. Bazı şeyleri tadında bırakmak gerekir. Gece evi serisini ise yazar lastik gibi uzattı. Hal böyle olunca da çok sevdiğim seriyi okumak istemöedim ve konunun uzatılmasına tamamen ticari kaygı olarak görmeye başladım. Yazar  kusura bakmasın para tatlı geldiği için konuyu uzattığını düşündüm.

   Son kitapta hapse düşen Zoey bu kitabın başında hapiste olarak başlıyor. Fakat o adamları Neferet'in öldürdüğü anlaşılınca Zoey serbest kalıyor va arkadaşları ile birlikte Neferet'i alt etmek için bir yol arıyorlar.

   Neferet ise iyice kafayı yemiş bir halde. Bir oteli karanlık güçler ile ele geçiriyor ve kendisini Tanrıça ilan ediyor. İnsanları kurban etmenin yanı sıra karanlık sürgünler ile onları kontrol edip hizmetkar yapıyor.

  Serinin son bölümünde ışığın tarafına geçen Kalona sonunda muradına eriyor. Araya sokuşturulan saçma karakterle ve gereksiz olaylarla uzatılan kitap sonunda tün sğrular cevap buluyor. Neferet ile Zoey ve çemberi arasında savaşı ise öyle gözünüzde büyütmeyin. Görkemli bir savaş beklentisine girmeyin.  Kitabı çok mükemmel bulmasam da sonunda savaşın bitip mutlu sona kavuşulması ve tüm soruların yanıt bulması beni mutlu etti.

   Farklı bir vampir romanı olan Gece evi serisi , sevdiğim serilerden birisi olsa da hala gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Bu seriyi aranızda okuyanlar varsa siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?



Kefaret & P.C Cast + Kristin Cast  #Gece Evi Serisi 12

Kitabın Adı :Kefaret
Yazar : P.C Cast + Kristin Cast
Yayınevi : Pegasus Yayınları
Orjinal adı : Redeemed
Çevirmen : Sevinç Seyla Tezcan
Sayfa Sayısı :368

Şimdiye Kadarki En Güçlü Karanlığı Yok Edebilmek İçin Ödenmesi Gereken Bedel Çok Büyük Olacak… 
   Neferet sonunda ölümlülere gerçek yüzünü gösterir. Kendisini Karanlık Tanrıça ilan ederek kötülüğü tüm Tulsa'nın üstüne salar. Gece Evi vampirleri polisle birlik kurarak ellerindeki tüm kaynakları birleştirirler fakat hiçbir vampirin Neferet'i ortadan kaldıracak kadar güçlü olmadığını da bilmektedirler… Tabii o vampirin hem elementleri çağırma hem de eski sihre hükmetme becerisi olmadığı sürece. Böyle bir güçse sadece Zoey'nin elindedir. Fakat eski sihri kullandığında felaketlere yol açan Zoey bu sefer güce hükmetmeyi ve üstüne düşen görevi yerine getirmeyi başarabilecek midir?
  Serinin heyecan dolu son romanında, Işık ile Karanlık'ın arasındaki efsanevi savaşta kimin kefaret ödeyeceği… ve kimin sonsuza dek yok olacağı ortaya çıkacak.





                                                            Kozmokitap

2 yorum:

  1. yaa 12 kitap nedir ama gözüm korkar benim :D ilk kitabı okudum bıraktım zaten :D

    YanıtlaSil
  2. Dokuzuncu kitapta veda ettiğim seri, bir gün kalan üç kitabı da okuyacağım. Karakterlerin bir çoğunu unuttum bu arada ne yazık ki!

    YanıtlaSil

Scroll To Top