12/13/2014

# diğer # mim

Bir mim daha....





Blogunu severek takip ettiğim sevgili Kitap Keyfimm beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum ve vakit geçirmeden sorulara geçiyorum:))

1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?

Şu anda Türkiye'de yapılan yarışmalardan hiçbirisi ilgimi çekmiyor. Formatları nasıldır onu da bilmiyorum , çünkü hiç seyretmedim. Zorunluluk sonucu cezam neyse katlanır yarışmalara katılmazdım:))


2.Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane kitap okuma şansın var.Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın?

 Çok ilginç bir soru oldu. Hangi kitabı kurtaracağıma karar vermeye çalışırken benim de yanma ihtimalim oldukça yüksek gözüküyor:)) 5 yıl hiçbir kitaba ulaşamama gibi bir durum söz konusu ise Kur'an-ı Kerim'i kurtarırdım. 

3.Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seen!?

Bende bu şans varken bana çıkan büyük ikramiye de elime ulaşmaz. Aynı çekilişte çıkan ama gelmeyen kitaplar gibi:(  Elime ulaştığını varsayarsak çocuklarımın geleceğini garantileyecek kadarını ayırdıktan sonra dünya turuna çıkardım.

4.Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?

Yaptığım en büyük jest onları sevemem desem megalomanyak mı olurum:))))

5 Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle cennetinde kesin olan.

Ailem, kitaplarım , kedilerim ...

6. Sence en kötü hastalık ne?  Ne olmaktan korkarsın?

Hastalıkların hepsi birbirinden kötü, sıkıntısını çeken bilir. En kötüsü kanser bana göre. Hastalığın kendisi değil belki ama tedavi süreci ve tekrarlama korkusu insanı mahvediyor.

7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?

Heyecan ve tutku.

Ben de sevgili Kitaptan Bayan, Resim Defterim, Beyaz Begonvil sizi mimledim:))


                                                     

2 yorum:

  1. İnsan da şans olmalı gerçekten. Hele büyük ikramiye söz konusuysa şanslı olduğumu hiç düşünmüyorum ben :)
    Mimi yaptığın için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel mime beni davet ettiğin için ben teşekkür ederim canım:))

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.