12/01/2014

# film # vizyondakiler

Aralık ayında vizyona girecek filmler...



    Merhaba, yeni bir aya daha girdik. Kışın ilk ayı olmasına rağmen sonbahar havası var dışarıda. Küresel ısınmanın mı etkisi yoksa son zamanlarda yapılan göletler ve ağaçlandırmanın mı etkisi oldu kesin olarak söyleyemesem de Eskişehir'de iklim değişmeye başladı. Artık İç Anadolu değil de sanki Marmara iklimini yaşıyoruz. Aralık ayında vizyona hangi filmler girecek diye araştırırken bunu sizlerle de paylaşmaya karar verdim.



 Aralığın ilk haftasında ( 5 Aralık) 17. Randevu Film Festivali kapsamında vizyona girecek olan filmler şunlar:

  İstanbul'da yaşayanların çok şanslı olduğunu düşünüyorum. Etkinlikler, fuarlar orada daha fazla. Festival kapsamında gösterilen filmlerde hem fiyatlar çok uygun, hem de hergün 5 öğrenciye ücretsiz bilet veriliyormuş. Filmler hakkında daha fazla bilgi almak için Festival ana sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Vizyona girecek olan diğer filmler:
5 Aralık:
      

12 Aralık:

   


17 Aralık:


26 Aralık:

Birbirinden güzel filmler bu ay vizyonlarda olacak. Benim gözüm ilk önce Hobbit'e takıldı. Çocuklar da bunu duyunca bizim evde bir Hobbit fırtınası eseceğe benziyor. 

Sevgilerle ♥♥♥
                          

3 yorum:

  1. Hobbit ve Son Umut'u merakla bekliyorum gerçekten :D

    YanıtlaSil
  2. Doğum günüme özel çıkartıyolla Hobbit' i :)
    Merakla bekkliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günümüzü ilk kutlayan ben olsayım o zaman, bir yıllara :))

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.