12/27/2014

# hediye

Yılbaşı Hediyeleşme Etkinliği

      Herkese merhaba...
     Bugünlerde üst üste gelen kargolar beni çok mutlu ediyorlar. Her birini açmak inanılmaz heyecan verici. Bir de kargo şirketleri ben evde iken gelseler:( Bazen düşünüyorum beni gözetliyorlar mı diye ! Ben evden çıkıyorum 5 dakika sonra kargo geliyor. Sonra işin yoksa kargo bürosuna gir kargonu al.... Çok can sıkıcı. Dün yine evden çıktım iki kargo birden gelmiş. Allah'tan birisi komşuya bıraktı da alabildim. Diğeri PTT kargo pazartesiye kadar bekleyecek . Bildiğim kadarı ile cumartesileri çalışmıyor. Ben yine de gidip bir dolaşacağım belki şansıma açık olur:)



Ebruli günler blogunun sahibesi sevgili Ebru bloggerlar arası hediyeleşme etkinliği başlatmıştı. Biz de Gülşah'ın Sihirli Değneği'nin tatlı mı tatlı sahibesi Gülşah ile eşleştik. Güzel kardeşim bana kendisi gibi cici bir çok hediye göndermiş.Çok çok teşekkür ederim Gülşah'cığım♥


                                   kozmokitap



kozmokitap

Kutu ve içindekiler özenle hazırlanmışlar.

kozmokitap

Aile resmimiz için çok güzel bir çerçeve. Hemen buzdolabının üzerine bu güzel magnetli çerçevemi yapıştırdım.

kozmokitap

                                                    Kitap ayracım ayrı bir güzel.

kozmokitap
                       
Son trent yaka kolyelerden . Kızımın tarzı, elimden almaz ise keyifle takarım.

kozmokitap

Sevgili Gülşah kızımı da unutmamış . Bu takım kızıma...

kozmokitap

                                               Gül sabunlarım. Evimi güzelleştirecekler.

kozmokitap

                                                 Çikolatalı el kremim. Kokusu enfesss....

kozmokitap

                                                 Kalp dolap kokularım ve iki hoş oje...


Daha ne isterim ki ... Hepsinde içerisindeki sevgi hissediliyor. Emeğine, yüreğine sağlık canım. Tekrar çok teşekkür ediyorum.
 Sevgilerle♥
Kozmokitap

4 yorum:

  1. Ayyy ablacim gule gule kullan ve begenmene cok ama cok sevindim. Kitap ayracini daha eslesmeden yapmistim ve kitap bloguyla eslestigimi gorunce cok sevinmistim :) Kolyeden vaktim olursa kendime de yapacagim :) kocaman öpuyorum sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel hediyeleri kim beğenmez, emeğine sağlık canım:) sevgilerle...

      Sil
  2. İyi günlerde kullan hediyelerini. Hepside birbirinden ciciymiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.