2/18/2017

# Emily Snow # Kitap Yorumu # Medcezir # Novella Yayınları

Medcezir - Emily Snow || Kitap Yorumu

kozmokitap

   Beyin yakan felsefe kitaplarından sonra kafamı boşaltmak ve ruhsal durumumu normale döndürmek için beni yormayacak ve keyifle okuyacağım bir kitap ararken okunacak kitaplarımın arasında Medcezir gözüme ilişti. Bir süredir bekleyen kitabımın zamanı gelmişti artık.... Evet , ben bazı kitapların zamanı olduğuna inanırım ve zamanı gelen bir kitabı okumak ise muhteşem oluyor:)))


   Öncelikle belirtmem gerekir ki kitabın kapağına aldanıp kitabı okumamazlık yapmayın , artık çoğu kitapta bulunan +18 bölümler yok kitapta. Bu nedenle okumak ayrı bir güzeldi benim için. Çünkü ne hikmetse çoğu kitap artık cinsellik barındırıyor.

kozmokitap

    Genç yaşta ünlü bir Hollywood yıldızı olan Willow çöküş yaşamış ve bağımlılığından kurtulmak için rehabilitasyona yatmıştır. Bu ilk de değildir. Onu bu bağımlılıktan kurtaracak ve yeterli desteği verecek aile ilişkileri de yoktur. Son rehabilitasyon çıkışında onu almaya gelen menajeri ona bir iş teklifi getirmiştir ve bu Willow'un son şansıdır. Beş parası kalmamıştır ve ona kimse iş vermek de istemez. Bu son işi için Havaii'ye gidecek ve sörfçü kızı canlandıracaktır. Ona sörfü öğretecek hocası Cooper ise son derece yakışıklı birisidir. Bu film çekimleri bahanesi ile yakınlaşan  Willow ve Cooper yaralarını birbirleri ile tedavi edeceklerdir...

   Bu soğuk ve kasvetli şubat ayında böyle güzel bir kitabı okumak bana kendimi çok iyi hissettirdi. Şimdi Havaii'de olmak vardı.... Sıcak, dalgalar, güneş..... Kışa kısa bir mola verdim kitap ile.... Bunalan beynim rahatladı. Yazarın anlatım tarzını sevdim . Okuduğum ilk kitabıydı yazarın bu yüzden başlarken biraz endişeli olsam da sonraları bu endişenin yersiz olduğunu fark ettim . Artık okuyacağım yazarların arasında kendisi...







Kitabın Adı :Medcezir
Yazar :Emily Snow
Yayınevi :Novella Yayınları
Orjinal adı :
Çevirmen :Gülfem Çırak
Sayfa Sayısı :304


'Seni Seviyorum Ama Sen Olmadan Da Yaşayabilirim Sadece Sensizliği Reddediyorum'

Willow Avery, çocukluğundan beri oyunculuk yapan ve imrenilecek bir hayat süren, çok yetenekli bir Hollywood yıldızıdır. Ta ki kötü alışkanlıklar edinip her köşe başında küçük suçlar işlemeye başlayana ve dibi boylayana kadar Yatırıldığı rehabilitasyon merkezinden çıktığında Willow'un etrafında kimse kalmamış, ümitleri yıkılmıştır. Kendini yepyeni bir film projesinin içinde bulduğundaysa karşısına sarışın, yakışıklı ve seksi sörf hocası Cooper'ın çıkacağını ve tüm hayatını değiştireceğini henüz bilmiyordur. Tüm dünyanın gözü yine onun üzerine çevrilmişken ve gelecek ona yeni başlangıçlar vaat ederken Willow, kendini dalgaların akışına bırakır ama geçmişindeki sırlar derisindeki yara izi kadar yakınındadır.


                                                            Kozmokitap

2 yorum:

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.