6/30/2017

# Arunas Yayınları # aşk # Gri Mavi # İnceleme

Gri Mavi - Zeynep Saraç || Kitap Yorumu

kozmokitap

    Merhaba , geçmiş bayramınız kutlu olsun. Bayramda buralara fazla uğrayamadım. Nete fazla girmedim demek kitap okumadım demek değil tabii ki!! Ramazanın yorgunluğunu üzerimden atarken fazla ağır kitaplar okuyamadım. Kitaplığımı inceleyince en uygun kitabın pembiş bir kitap olan Gri Mavi olduğuna karar verdim.

    Öncelikle kitabı çok sevdiğimi , hatta bayıldığımı söylemeliyim. Ramazan sonrası yeni yeni kendime gelmeye çalışırken bu kitap bana çok iyi geldi. Yazarı daha önce okuduğum Nar Çiçeği kitabından tanıyordum zaten . Bu nedenle kitaba hiç bir tereddütüm olmadan başladım ve beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bayramda onca yoğunluk arasında kitap aktı gitti ve benim için de bir mola, nefes alma, dinlenme oldu.

kozmokitap


    Kitap romantik ve sürükleyici... Kitabın baş karakteri Eyşan'ı çok sevdim. Asi ve başına buyruk. Fakat kimseye belli etmediği kocaman bir kalbi ve derine işlemiş bir aşk taşıyor içinde. Onunla çok yakın olduğunu düşünen ablasının bile haberi yoktur bu aşktan. Aşık olduğu kişi komşusu olan v e uzun bir süredir yurt dışında yaşayan Emir'dir. Emir çevresi tarafından sert ve soğuk olarak bilinir. Fakat Eyşan onun aslında sımsıcak bir kalbi olduğunu düşünmektedir fakat kalbinde ona bir yer açacağından emin olmadığı için bu aşkı sessizce içinde yaşamaktadır. Emir onun "İmkansız " ıdır.

kozmokitap


    Ablası ve onun arkadaşı ile girdiği bir iddia sonucu Eyşan Emir'in arabasının önüne atlar ve olaylar da böylece başlar. Emir'in arada misafir ettiği Defne isimli bir çocuğun bakımı  ve onunla iletişim kurulması için Eyşan ona yardım etmeye başladığında ise aralarındaki yakınlık daha özel hale gelir...

kozmokitap


    Eyşan'ı çok sevdim demiştim. Eyşan'ın Emir'i neden sevdiğini anlayabiliyorum. Sert ve soğuk bir tip . Herkesten farklı ve bu farklılık ona ayrı bir çekicilik katıyor. Kitapta olan bazı olaylar ve sonuçlar az çok tahmin edilse de okumak ayrı bir keyifti. Zaten yazarın anlatım tarzını da çok seviyorum. Pembik kitap severler bu kitabı kaçırmayın....


kozmokitap

Kitabın Adı :Gri Mavi
Yazar : Zeynep Saraç
Yayınevi : Arunas Yayınları
Sayfa Sayısı :432


İmkânsız…
Eyşan’ın onu yıllardır “İmkânsızım” diye çağırmasına sebep olan bir sır var Emir’in kalbinde. Bir sır ki Eyşan’ın onu hem sevmesine sebep hem de ondan geçmesine…
Ve gece mavisi gözleri var imkânsızın. Gecesi kalbindeki karanlığa tutsaklığın, mavisi ise umudun simgesi...

Şimdi ise Emir’in, Eyşan’a hiç umulmadık bir teklifi var. Eyşan’ınsa artık bir umudu...

Ama bazen imkânsıza dair sadece bir umut olur. O umudun vaadi ise ateş olur, ateşte yanmak olur.

Görünenin ötesini koşulsuzca seven güçlü bir kalbe sahip Eyşan ve aslında hiç de göründüğü gibi olmayan Emir. Her şeye ragmen ayakta kalmaktan başka çaresi olmayan iki kalp ve de büyük bir cesaretle verilmiş bir cevap.

“Yak!”


                                                            Kozmokitap

1 yorum:

  1. BU aralar yerli yazar okumadığımı fark ettim kuzum, kitabın konusu ise çok ilgimi çekti ve alınacklar listeme ekledim. Emeğine sağlık bitanemm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.