6/13/2017

# Ephesus Yayınları # Jennifer McMahon # Kitap Yorumu

Sözlemeyeceğine Söz Ver - Jennifer McMahon


kozmokitap

Yazarın Kayıp Kızlar Adası ve 29. Oda kitaplarını okumuş ve çok sevmiştim . Söylemeyeceğine Söz Ver kitabını aldıktan sonra yorumlarda diğer kitaplarının gerisinde kaldığı yazıyordu. Bu nedenle kitabı okumayı ertelemiştim , sonunda dayanamadım ve okudum.

   Kitabı ben diğer kitaplarının gerisinde bulmadım hatta daha çok sevdim 😍😍 Sürükleyici ve kurgusu sağlam bir kitap Söylemeyeceğine Söz Ver.

  Alzheimer hastası olan annesine bakmak için Kate 'ın döndüğü ilk gece cinayet işlenir. Bu cinayet yıllar önce onun çocukluk arkadaşının cinayetine çok benzemektedir. Cinayet araştırmaları devam ederken ara ara geçmişe dönen Kate arkadaşı Del'i ve anılarını hatırlar. Polisin şüpheli gözüyle baktığı Kate olayları çözebilecek mi dersiniz 😉

Yazarın kalemini gerçekten çok seviyorum. Hiç bir kitabını okuduğum için pişman olmadım . Yeni kitabını da okumayı dört gözle bekliyorum 🤗🤗 . . .



kozmokitap

Kitabın Adı :Sözlemeyeceğine Söz Ver
Yazar :Jennifer McMahon
Yayınevi :Ephesus Yayınları
Çevirmen :Bahar Karakaş



Jennifer McMahon'un sıra dışı romanı Söylemeyeceğine Söz Ver arkadaşlık, aile, bağlılık ve ihanet üzerine yazılmış gerilim dolu, derin iç görüsü ve güzelce örülmüş geçmişiyle kesinlikle unutulmaz bir kitap ve bir cinayet romanından fazlası. Bu unutulmaz güzellikteki romanda, bir kadının geçmişi ve geleceği karşı karşıya gelerek beklenmedik sonuçlara yol açıyor. Kırk bir yaşındaki okul hemşiresi, Alzheimer hastası olan annesi ile ilgilenmek için kırsaldaki evine dönmüştür. Geldiği ilk gece bir cinayet olur ve küçük bir kız öldürülür. Bu olay, kadının çocukluğunda yaşanan bir başka cinayete esrarengiz biçimde benzemektedir. Sınıf arkadaşları tarafından "Patates Kız" denilerek alay edip dışlanan yoksul arkadaşı Del de otuz yıl önce aynı şekilde öldürülmüştür. Del'in katili asla bulunamamış, o günden sonra küçük kız, hayalet hikâyeleri ve efsanelerde ölümsüzleşmiştir. Şimdi, yeni cinayetin soruşturması kahramanımızı karşı konulamaz bir şekilde içine çekerken, geçmişi ve geleceği korkunç, beklenmedik bir şekilde bir araya geliyor. Çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değil… Ve gençliğinin hayaletleri unutulmaktan çok uzak.



Jennifer McMahon Kimdir ?

Jennifer McMahon
 1968 yılında Hartford, Connecticut, ABD'de dünyaya gelmiştir. İlk kısa öyküsünü üçüncü sınıfta yazan yazar 1991 yılında Goddard College'da lisans eğitimini tamamlamıştır. Daha sonra Vermont College'daki Yazı Programı Yüksek Lisansında bir yıl şiir okumuştur.Bir şiir,bir romana dönüşen karasızlığı ile kendine biraz zaman ayırmaya karar vermiştir. Jennifer McMahon, evsiz barınak personeli, yetişkinler ve akıl hastalığı olan çocuklar için danışman olarak çalışmış, 2000 yılında tam zamanlı çalışmak için işinden ayrılmıştır.Halen Vermont'taki Montpelier'deki evinde yaşamaktadır.

Jennifer McMahon'ın Okuduğum Diğer Kitapları :

Kayıp Kızlar Adası 

29. Oda 

Neptün Cinayetleri

Şeytanın Eli

Eva'nın Çığlığı 



                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.