2/13/2015

# Evlenmek İsterken Aydınlandım! # İkinci Adam Yayınları # Sibel Yılmaz

Evlenmek İsterken Aydınlandım! - Sibel Yılmaz


Sibel Yılmaz

  Evlenmek isteyen ancak bir türlü evlenemeyen, karşısına çıkan insanlar sadece kalbini kırmış olanlar, hep karşımdaki insanda mı suç belki de ben hatalıyım diyenler işte bu kitap tam size göre.... Sibel Yılmaz içten bir dille kendi hayatındaki deneyimlerini , hissettiklerini, değişimini içtenlikle , tüm dobralığı ile anlattığı Evlenmek İsterken Aydınlandım bir rehber niteliğinde, eğlenceli bir kitap.



Kozmokitap

   Birisine bağlanmak isteyen , evlenip bir yuva kumak isteyen yazarımız, karşısına çıkan kişilerle bu amacına ulaşamamış ve kalbi kırılmıştır. Olayların etkisinden kolay kurtulamayan yazarımızın psikolojisi bozulmuş bu da bazı rahatsızlıklar olarak ona geri dönmüştür. Geçmişi unutamayan , başarısız ilişkilerden sonra daha da yıpranan yazarımızın bir seminer sonrası Botan hoca ile tanışması ve onunla birebir yaptığı çalışmalar sonucu çevresinin ve özellikle de kendisinin farkına varması ve hayatını yavaş yavaş yoluna koyma sürecini okuyoruz ve aynı durumda bulunanlar için de bir yol gösterici niteliğinde olmuş kitap. Tam olarak bir kişisel gelişim kitabı ya da roman olmayan kitabı okurken yazarla birebir sohbet ediyormuş gibi hissettim ve çok eğlendim. Eminim okuyucular da bu içtenliği ve düşüncelerini de dobra dobra anlatmasını çok seveceklerdir. Yüreğine , kalemine sağlık sevgili  Sibel Yılmaz:))

   Sevgilerle♥♥♥
                               
Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.