2/09/2015

# Gerilim # In Their Footsteps # Karanlığın Ayak İzleri # Kitap Yorumu

Karanlığın Ayak İzleri - Tess Gerritsen

Tess Gerritsen

Ölenler yalnızca insanlardır, geçmiş sonsuza kadar yaşamaya devam eder.
    Sonunda Tess'in yeni kitabını da okuyup bitirdim. Kitap bize göre yeni , aslında 1995 yılında yazılmış ülkemize yeni getirildi maalesef. Sürükleyici ve çok çabuk bitten bir kitap . uzun zamandır en hızlı okuduğum kitap olma rekorunu kırdı kendisi. 10 saatte falan bitmiştir, tabii ki sürekli başında durup okumadım:)) Bir gün bile sürmedi bitmesi. Yazarlık ve kelimelerle dans etmede oldukça başarılı bir yazar Tess Gerrritsen. 


    Karanlığın Ayak İzleri Tavishtock ailesi serisinin ilk kitabı. Rizzoli- Isles serisinde tıbbi-gerilim yazan yazar, bu seride de gerilim-casusluk ve her zaman ki gibi biraz da aşk kurgulamış. Bu tarzda da alnının akı ile çıkmış yazar. Martı yayınlarının bu beyaz kapaklı serilerini seviyorum. Tess'in kitaplarının da tamamının bana kalırsa bu şekilde kalması daha güzel olur. Kitaplığımda eksik olan Mefisto Kulübü kitabının da eski basımını arıyorum. Çünkü yeni basım kapağı bana çok itici geliyor. Doğan Kitap eski kapak resmi ile bassa çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. 

   Beryl Ve Jason Tavistock anne ve babaları yirmi yıl önce cinayete kurban gidince amcaları tarafından büyütülürler. Anne ve babalarını kimin öldürdüğü bulunamamıştır. Ailesi MI6 da ajan olarak çalışmaktadırlar. Onları büyüten yine bir MI6 ajanı olan amcalarıdır. Artık amcaları emekli olmuş ve İngiltere'de tabiri caiz ise kendi şatolarında oturmaktadırlar. Amcalarının düzenlediği bir partide Beryl ve Jason 'a ailesinin cinayeti ile ilgili bilmedikleri  birşeyler söylerler. Babaları annelerini öldürmüş sonrada intihar etmiştiolar. Beryl şok olur , böyle bir şeye inanmak istemez. Annesi ile babası birbirlerini çok sevmektedirler yın geçtiği yere ve böyle bir olay imkansızdır. 
   
   Bu olay üzerine iki kardeş anne ve babalarını öldüğü yere Paris'e giderler ve macera da burada başlar. Ailelerinin ölüm olayı çok araştırılmamış ve adeta üzerleri örtülmüştür. Arştırmaya başladıkça ortaalık karışaca kardeşlerin hayatı tehlikeye girecektir. Bu sırada onları koruyacak yani Beryl'i desek de olur CIA ajanı Wolf orada olacaktır. 

    Kitabı okurken karakterleri ve sonucu tahmin etmek çok hoşuma gider ve genellikle yanılmam. Kİtabın başında daha aşkın kokusu gelse de biraz kuşku duymayı öğrendim. Katili ve olaya karışanları da tahmin etmiş olsam da olaylar epey karışıyor. 

 Sonuç olarak ortaya son derece sürükleyici, çok güzel bir yapıt çıkmış. Tavsiye edilir....

Sevgilerle♥♥♥
Kozmokitap

4 yorum:

  1. merhabalar :)(:
    bende etkinlik sayesinde keşfettim, bana da beklerim:)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)) Yorumunu okumadan önce ben seni ziyarete gelmiştim ki:)))) Artık takibimdesin...Sevgilerle♥

      Sil
  2. merhaba :) instagramdan sonra bende artık blog alemindeym aranıza kabul ederseniz çok mutlu olurum :) keyifli okumalar şimdiden :) http://kitapgunlugum93.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.