2/02/2015

# Kitap Alışverişi

Kitap Alışverişi #5

         
Kozmokitap

   Okunmayı bekleyen çok kitabım olduğu için bir süre alışveriş yapmamaya karar vermiştim. Yeni çıkan kitapları, istediklerimi, indirimleri gördükçe bu kararımı uygulamanın ne kadar zor olduğunu anlarsınız :) Kızımın istediği kitapları buradaki kitapçılarda bulamayınca internetten sipariş vermeye karar verdik. Madem ki internetten sipariş veriyoruz kargo bedava olsun ki internet indirimi de bir işe yarasın diye araya kendi istediklerimi de sokuşturdum....İnternetten almak daha avantajlı oluyor. Eskişehir DR da 19 tl olan kitap
internet sitesinden 9.90 tl ye aldım. Doğal olarak kitapçıdan bir kitap alacağıma internetten iki kitap alıyorum.

      
kozmokitap

  Manolya Kokulu Hikayeler ve Bana Herşey Seni Anlatır kitaplarını A-101 den aldım. Bu sefer kitaplar cep boy değiller. Kokulu Hikayeleri merak ediyordum ve bu kitabı görünce dayanamadım ve aldım. Kokusu bana biraz ağır gelse de umarım hikayeleri güzeldir. Kapak tasarımını da çok beğendiğimi eklemeden edemeyeceğim. Bana Herşey Seni Anlatır kitabını ise almaya niyetim yoktu. Kapağındaki kalbin içerisinde " Ufacık bir umut bile aşkın doğması için yeterlidir." yazısını görünce merak ettim ve aldım. Aldıktan sonra instagramda kitabı çok beğenmediklerini hatta berbet olduğunu söyleyenler olduğunu gördüm. Bu yazıları görünce biraz moralim düştü açıkcası. Ben kitabı nasıl bulurum bilemiyorum. Aranızda bu kitabı okuyanlar varsa yorumlarını bekliyorum....

Kozmokitap


       Gölgesizler, Kayıp Kızlar Adası, Karanlığın Ayak İzleri DR internet sitesinden indirimli almış olduğum kitaplar. Hasan Ali Toptaş'ın kalemi hakkında çok güzel şeyler okudum ve maalesef yazarın bugüne kadar bir kitabını okumadım. Kİtapçılarda da aradığımda şansıma hiç bulamadın. Nasip bu güne imiş. 2015 te okumak istediğim bir kitap olduğunu öncaki yazılarımda da belirtmiştim. Şimdi kitaba da sahip olduğuma göre sıra keyifle okumaya geldi.

     Kayıp Kızlar Adası matbaadan çıktıpından beri gözüme kestirdiğim bir kitap oldu. Onu da indirimde görünce dayanamadım. İndirimde istediğim birkaç kitap daha vardı ancak nefsime hakim olup o kitapları almamayı başardım:))

     Bir Tess hayranı olarak Karanlığın Ayak İzleri'ni almakta geçiktim. Kendi kendime bir söz vermiştim , kitap indirime girmeden almayacağım diye. Sözümü tuttum ve indirime girince kitabı hemen aldım:)))

   
Kozmokitap

Bu kitaplar da kızımın kitapları. Kızım mangaları okumayı çok seviyor ve bu kitapların tüm sayılarını topluyor . Bu kitaplar da onun kolleksiyonundaki eksik parçaları.  Onun isteği ile alışveriş yaptuk ve sanırım ben karlı çıktım:))) Bir ara kızımın manga serileri üzerine de bir yazı yazmayı planlıyorum.

Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Tün kitap sevenlerin kitapsız kalmaması dileğiyle....
Sevgiler♥♥♥


                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.