2/28/2015

# 2015 # Aylık Okunanlar # Şubat

Şubat ayında okuduklarım....

Kozmokitap

Merhaba sevgili blog okuyucularım;
Bir ayı daha geride bırakıyoruz. Artık havaların ısınmasını istiyorum. Ben güneş insanıyım, sıcağı ve aydınlığı seviyorum. Üstelik bu pahalılıkta verilen doğalgaz paralarına üzülüyorum çünkü doğalgazı biz üretmiyoruz. Dışarıya bağımlı durumdayız. Daha az yakıt parası olur ise daha çok kitap parası olur:)))
   Bu ay sağlık sorunlarım nedeni ile çok fazla kitap okuyamadım. Şimdi düzeni bozulan vucüdumu normale döndürmeya çalışıyorum. Durum böyle olunca da büyük bir isteksizlik oluşuyor ve blogdan da doğal olarak uzaklaşıyorum. Bu nedenle bir hatam olursa affola diyor ve şubat ayında okuduğum kitaplara geçiyorum.
Şubat ayında toplam 7 kitap okudum.İşte kitaplar ve puanlarım:

Osmanlıdan Hikayeler:
Kozmokitap Osmanlı dönemine ait hikayelerden oluşan kitap eğlenceli olmuş. Bir kısmı önceden duyduğumuz hikayaler her yaş grubuna hitap ediyor. 

Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: Osmanlıdan Hikayeler

Puanım:  
                           
                                       Kozmokitap



Karanlığın Ayak İzleri:

KozmokitapTess Gerritsen'in kitabı olunca fazla söze hacet kalmıyor. Muhteşem, sürükleyici bir kitap.
Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: Karanlığın Ayak İzleri

Puanım:   

                     
                             Kozmokitap



Kayıp Kızlar Adası:

Kozmokitap    Kurgusu ile anlatım tarzı ile çok güzel bir kitap Kayıp Kızlar Adası. Kesinlikle tavsiye edilir.
Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: Kayıp Kızlar Adası

Puanım:  
                     Kozmokitap


Evlenmek İsterken Aydınlandım! : 

KozmokitapYazar içten bir şekilde kendi içsel yolculuğunu ve bunların sebeplerini bizlerle paylaştım. Yazılarındaki samimiyeti sevdim
Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: Evlenmek İsterken Aydınlandım!

 Puanım:
                                 Kozmokitap

Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş: 

KozmokitapSaramago 'nu  yine kelimelerle dans ettiği kalemini konuşturduğu bir yapıt daha. Farklı konusu ve vurguladığı noktalar ile insanı etkileyen bir yapıt Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş. 
Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş

Puanım:

                                 Kozmokitap



İstanbul Hatırası: 

KozmokitapOkuduğum ilk Ahmet Ümit kitabı olan İstanbul Hatırası kesinlikle son olmayacak . Kitabı çok sevdim. 
 Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: İstanbul Hatırası

Puanım:

                      Kozmokitap

İstanbul'un Şanslı Fahişesi:

Kozmokitap6 yy da kadınlar sokağından saraya uzanan bie genç kızın öyküsü. Tarihi roman sevenler bu kitabı da seveceklerdir. 
Kitapla ilgili yazımı okumak için tıklayınız: İstanbul'un Şanslı Fahişesi

Puanım:

                           Kozmokitap




Sevgilerle♥♥♥
Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.