3/23/2015

# Düz Yazı Yayınevi # H.Z. Bonçe # Kıyamet Üçlemesi # Kitap Yorumu

Peygamber - Kıyamet Üçlemesi #1 / H.Z. Bonçe


Kozmokitap
   Peygamber kıyamet üçlemesi serisinin birincisi . Uzun zamandır kitaplığımda olan kitabı serinin devamı da çıksın ara vermeden hepsini beraber okurum diye bekletmiştim. Bir türlü devam kitabı çıkmayınca ddayanamayıp okudum ben de kitabı... İsminden dolayı dini bir kitap olduğu düşünülebilir ama hayır kitap bir kurgu. Oldukça akıcı ve eğlenceli bir bir kurgu.  Okumak için bu kadar beklediğimden dolayı kitabı bitirince
kendime kızdım. Çünkü kitap çok eğlenceliydi. Kitabı okurken dayanamayıp kendi kendime kıkırdadım. Evdekiler televizyon seyrederken ben bir köşede kendi kendine gülen bir tip haline geldim. Çocuklardaki " neler oluyor annem kafayımı yedi" bakışını da farkettim ancak kendimi tutamadım.

  Sade ve konuyu çok ifşa etmeyen kitap kapaklarına bayılıyorum. Bu kitabın kapağını da sevdim. Kaliteli karton kapak ...

    Kitap günümüzde bir peygamber gelseydi nasıl olurdu teması üzerine kurulmuş. Üstelik bu peygamber de Türklere geliyor. Bu bazen benim de aklıma gelen bir konuydu. Çünkü günümüzde insanlara inanmak ve güvenmek o kadar zorlaştı ki bu devirde bir peygamber gönderilseydi işi gerçekten de daha zor olurdu diye düşünüyorum. Ahmet kendi halinde , hasta annesine bakan bir avukat asistanıdır. Bir gün karşısına Cebrail çıkar ve ona peygamber olduğunu söyler. Cebrail'i ve onun farklı karakterini okuyunca çok şaşıracaksınız. Karakter özellikleri ve insanlara karşı hissettikleri sizleri çok şaşırtacak. Bu duruma şaşıran ve görevi başlarda yapmak istemeyen Ahmet'i büyük bir macera beklemektedir. Peygamberlik ilan edilip de ortalığın karışmadığı bir durum olmuş mudur? Burada da Vatikan, CIA, MİT, polisler işe karışınca ortalık şavaş alanına dönüyor ve büyük bir macera başlıyor.

   Eğlenceli replikleri ve günümüz insanının tepkisi ile okunmaya değer bir kitap Peygamber. Özerllikle baş karakter Ahmet'in " seni seçtim Pikacu" ve " İyi bir çocuk olursam şirinleri de görebilecek miyim" dediği bölüme bayıldım. Sonu ise tam bir sürpriz.

    Bu kitabı okumanızı tavsiye ederim ve umarım devamını bir an önce  çıkar da meraktan kurtulurum...
    Sevgilerle♥♥♥
                         

Peygamber- Kıyamet Üçlemesi #1
H.Z. Bonçe
Düz Yazı Yayınevi
343 sf.

"Hala anlamadın değil mi? Ben Cebrail'im. Tanrı'nın dört büyük meleğinden biri... " diyen adam, Ahmet'in şaşkın bakışlarıyla karşılaşınca devam etti.
"Sen de Tanrı'nın elçilerinden birisin."
YENİ PEYGAMBER BİR TÜRK! YANİ SAYILIR.
İlk randevusunda ekilen bir kız, hoşlandığı adamdan özür olarak şu cümleyi duyar: "Sana gelirken Cebrail'le karşılaştım."
Bu roman, bir kıza bu cümleyi kurabilen bir adam hakkındadır ve bu adam kesinlikle bir yalancı değildir.
Gönülsüz peygamber Ahmet'in Üsküdar'ın dar ara sokaklarından birinde başlayan macerası, peşine takılan Vatikan ve CIA ile ölümcül bir kaçışa dönüşür. Düşmanları sahip oldukları tüm teknolojiyi ve insan gücünü Ahmet'i yakalamak üzere seferber ederlerken Ahmet'in hayatta kalmak ve peygamberliğini yaymak için sahip olduklarının listesi şu şekildedir: İnsan gücü olarak kötürüm annesi ve yeni kız arkadaşı; teknoloji olarak bir Reno Twingo; silah olarak da... Iıı, silah yok!
Kıyamete kadar sürecek olan macera başlıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.