11/04/2015

# Cry No More # Gözyaşlarımı Sildiğim Gün # Kitap Yorumu # Linda Howard

Gözyaşlarımı Sildiğim Gün - Linda Howard

kozmokitap

   Bu kitap sayesinde hiçbir kitaba ön yargı ile yaklaşmamak gerektiğini öğrendim. Daha önce hiç Linda Howard kitabı okumamıştım. Sosyal medyada bir kitabı çok fazla görünce içimden okumak gelmiyor. Hele bir kitap hakkında yapılan yorumlarda abartı fark ettiğim zaman o kitabı okumak istemiyorum. Linda Howard hakkında da öyle düşünmüştüm. İnstagramda güvendiğim ve severek takip ettiğim @kitapkahvekedi bu kitap hakkında öyle güzel şeyler söyledi ki ben de merak ettim. İyi ki de etmişim...

    Kitabı okurken her sayfada yeni bir gelişme olacak mı diye heyecanla okumaya devam ederken bir yandan da kitabı çok sevdiğim için bitmesini hiç istemedim. Bu karmaşık duygular içerisinde sıkışıp kaldım.  Bundan sonra kitaplığımda bolca Linda Howard kitabı göreceksiniz....

Kozmokitap

  Milla bir cerrah olan David ile evlenmiş ve hamile iken Meksika'ya bir yıllığına gitmişlerdir. Orada arkadaşları olan kadın doğum doktoru Suzanna'nın kontrolü altında olacaktır. Milla sağlıklı bir oğlan çocuğu doğurmuş; evinde çocuğu, kocası ve ev işleri ile meşgul olarak son derece mutludur. Ta ki Justin altı haftalık olasıya kadar...
  Justin altı haftalık olduğu zaman Milla her zamanki gibi Justin'i kanguruya koyup pazara çıkar. Ne olduysa orada olur. İki adam Justin'i Milla'nın kollarından kopararak kaçırırlar ve onu ağır yaralarlar. David ameliyat ile eşinin hayatını kurtarır ancak oğulları çoktan kayıplara karışmıştır.
   Justin kayıplara karışınca Milla çok değişmiştir. Artık düşündüğü sadece Justin'i bulmaktır. Bütün zamanını ve enerjisini bunun için harcamaktadır. - Böyle yapmayacak bir anne düşünemiyorum. Hatta böyle bir olayı okumak bile tüylerimi diken diken ediyor- Süse-püse önem veren ev işleri ile uğraşmayı seven Milla gitmiş yerine daha sert ve daha kuvvetli, bir Milla gelmiştir. Bu kocası ile arasında bir uçurum oluşturmuş ve Justin kaybolduktan bir yıl sonra boşanmışlardır.

kozmokitap

    Milla'nın yerinde olmak istemezdim. Hayatta yalnız başına kalmış ve tek amacı oğlunu bulmaktır. Kocası başka biri ile evlenmiş hatta çocukları bile olmuştur. Aradan 10 koca yıl geçtiği için ailesi bile artık aramayı bırakmasını istemektedir. Fakat Milla asla vazgeçmez. Kayıp çocukları bulmak için bir dernek kurmuş ve bir çok aileyi sevindirmiştir. Kendi olayında ise bir gelişme yoktur. Bir gün Diaz isimli birisi ile yolları kesişinceye kadar. Diaz acımasız ve karanlık bir adamdır. Bir ödül avcısı , kiralık katil olduğu söylenmektedir. Fakat bu karanlık adam Milla'ya yardım etmeye karar vermiştir...

Kozmokitap

    Kitabın ilk yarısını merakla okudum. Sonra aşk kokusu almaya başladım ve bir an düşündüm neden bütün kitaplarda klişe olarak karanlık adama karşı bir çekim hissedilir. Sanırım bunun sebebi karakterini ve kim olduğunu çözme isteği ve herkesten farklı olmasıdır. Kitap ilerledikçe heyecan dozunu daha da arttırdı  ve itiraf edeyim sonlarına doğru istemesem de gözyaşlarım akmaya başladı. Derinden etkilendiğim bir kitap ve konu olmuş Gözyaşlarımı Sildiğim Gün. Kitabı bitirdikten sonra etkisinden kurtulmam bir hayli zaman alacak . Bazen kendimi Milla'nın yerine koyuyorum ve onun yaptığı fedakarlığı yapabilir miydim diye düşünüyorum  fakat bir türlü cevap veremiyorum. Çok zor bir karar. Diaz her ne kadar karanlık bir tip olarak gösterilse de kendi prensipleri olan bir tip ve ben ona bayıldım:)) Bu kitaptan harika bir film olurdu. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap Gözyaşlarımı Sildiğim Gün....


Kozmokitap
Kitabın Adı: Gözyaşlarımı Sildiğim Gün
YazarLinda Howard
YayıneviMartı Yayınları
Orjinal adı: Cry No More
Çevirmen: Bahar Yaldız Çelik
Sayfa Sayısı : 496
En tehlikeli kadın çocuğundan koparılmış olandır!
 Milla ve David, aileye yeni katılan oğulları Justin'le mutlu bir hayat sürerken beklenmedik bir felaketle sarsılırlar. Organ mafyası ve çocuk tacirlerinin son hedefi Justin, aileden korkunç bir şekilde koparılmıştır. Gelecekle ilgili tüm hayalleri yıkılan çift için hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
 Bu acıyla tek başına mücadele ederken çevresindekilerin hiç de güvenilir insanlar olmadığını anlayan Milla kendine bir rol belirler ve bambaşka birine dönüşür. Yaşamak için tek bir nedeni vardır artık; oğluyla birlikte kaybolan tüm çocukların izini sürmek...
 Canı yanmış bir annenin oğluna kavuşmak için verdiği umut dolu mücadele, Linda Howard'ın güçlü kalemiyle buluşarak okuyucuyu dinmek bilmeyen bir heyecanın içine çekiyor.
Kitap Hakkkında Yazılanlar 

 "Linda Howard buram buram tutku kokan, duygusal iniş-çıkışlarla dolu, insanı esir alan bir gerilimle yeniden okuyucusuyla buluşuyor."
Publishers Weekly

 "Alımlı ve kendinden emin bir kadının, kale gibi güçlü bir adamın ve acımasız bir suçlunun harikulade hikâyesini okurken tırnaklarınızı kemirmekten kendinizi alamayacaksınız."
The Oakland Press

 "Her kitabıyla çok satanlar listesinde yerini alan Linda Howard bu romanında yine yepyeni ve tüyler ürpertici bir hikâyeyle okuyucusunu esir alıyor. Gerilim yüklü, heyecanlı ve arzu kokan bir hikâye..." Romantic Times

 "Linda Howard buram buram tutku kokan, duygusal iniş-çıkışlarla dolu, insanı esir alan bir gerilimle yeniden okuyucusuyla buluşuyor."
Publishers Weekly



Yazarın bloğumda yer alan diğer kitapları :

Gölge Kadın 

Aşk Tuzağı

Kara Melek

Zamansız Fırtına 

Yanlış Zaman Doğru İnsan 


                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.