9/02/2014

# diğer # mim

Hangisini Seçerdiniz ?

mim

 Kitaptan Bayan Blogunun sahibi sevgili Nur Erdoğan beni mimlemiş:)) teşekkür ediyorum. Evde mimlendim deyip geziyorum herkes bana tuhaf tuhaf bakıyor, anlayamadılar bana neler oluyor...Konuyu fazla dağıtmadan mime geçiyorum.

Hangisini seçerdiniz?  İki alternatifli sorularda tercihimizi belirtiyoruz.


1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Tek kitapları genellikle tercih ederim. Serilere gelince serisine göre değişir diyorum. Örneğin Yüzüklerin Efendisi üçlemesine bayılmıştım.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Bu soruya cevabım cinsiyet gözetmediğimdir. Yazarın kaleminin ustalığına bakarım:)

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapçıdan almayı tercih ederim. Rafların arasında dolaşmayı , kitapları elime alıp incelemeyi severim.

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Hiçbirisi. Kitapta okurken okuyucuya verilen duyguların film ya da dizilere aksettirilemediğini düşünüyorum. 

5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Haftada 5 kitap okumayı tercih ederim ama maalesef bazen bir kitabı zor okuyorum:(

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?

Profesyonel bir yazar olmak isterdim...

7-En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Her gün yeni bir kitap okumak isterdim. En sevdiğim kitabı zaten unutmam, o halde yeni maceraları kaçırmayalım:)

8-Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kitap satıcısı olmak isterdim. Kütüphanede uzun süre kalamam, toz alerjim var:( Yeni çıkan kitaplara en önce ulaşabilmek ilgimi daha fazla çekiyor. 

9-Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (Çeviri bozukluğundan dolayı hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin: Only read your favorite genre, or every genre except your favorite?

Her türden kitap okumayı seviyorum. Farklı türlerin farklı lezzetleri var bana göre...

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını mı okumak yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Fiziksel kitap okumayı daha fazla seviyorum. İlla ki fiziksel kitap olsun demem, e-kitaplarım da var. Onları da zevkle okuyorum. 


mim

Çok zevkli bir mim'di. Okurken siz de benim kadar eğlenirsiniz umarım. Ben de Kristal Kitap, Kitap Prensesi bloglarını mimliyorum.  



                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.