9/02/2014

Yine Mim'lendim ki:)) - Hangisini Seçerdiniz - ( mim # 4)

kozmokitap

 Kitaptan Bayan Blogunun sahibi sevgili Nur Erdoğan beni mimlemiş:)) teşekkür ediyorum. Evde mimlendim deyip geziyorum herkes bana tuhaf tuhaf bakıyor, anlayamadılar bana neler oluyor...Konuyu fazla dağıtmadan mime geçiyorum.

Hangisini seçerdiniz?  İki alternatifli sorularda tercihimizi belirtiyoruz.


1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Tek kitapları genellikle tercih ederim. Serilere gelince serisine göre değişir diyorum. Örneğin Yüzüklerin Efendisi üçlemesine bayılmıştım.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Bu soruya cevabım cinsiyet gözetmediğimdir. Yazarın kaleminin ustalığına bakarım:)

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?
Kitapçıdan almayı tercih ederim. Rafların arasında dolaşmayı , kitapları elime alıp incelemeyi severim.

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Hiçbirisi. Kitapta okurken okuyucuya verilen duyguların film ya da dizilere aksettirilemediğini düşünüyorum. 

5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Haftada 5 kitap okumayı tercih ederim ama maalesef bazen bir kitabı zor okuyorum:(

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?
Profesyonel bir yazar olmak isterdim...

7-En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Her gün yeni bir kitap okumak isterdim. En sevdiğim kitabı zaten unutmam, o halde yeni maceraları kaçırmayalım:)

8-Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kitap satıcısı olmak isterdim. Kütüphanede uzun süre kalamam, toz alerjim var:( Yeni çıkan kitaplara en önce ulaşabilmek ilgimi daha fazla çekiyor. 

9-Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (Çeviri bozukluğundan dolayı hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin: Only read your favorite genre, or every genre except your favorite?
Her türden kitap okumayı seviyorum. Farklı türlerin farklı lezzetleri var bana göre...

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını mı okumak yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Fiziksel kitap okumayı daha fazla seviyorum. İlla ki fiziksel kitap olsun demem, e-kitaplarım da var. Onları da zevkle okuyorum. 

Çok zevkli bir mim'di. Okurken siz de benim kadar eğlenirsiniz umarım. Ben de Kristal Kitap, Kitap Prensesi bloglarını mimliyorum.  Sevgiler...



Yer:Eskişehir Eskişehir, Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Scroll To Top