12/01/2015

# Aylık Okunanlar # Kasım # Kasım ayında okuduklarım

Kasım ayında okuduklarım....

kozmokitap

   İyisiyle kötüsüyle bir ay daha eksildi ömrümüzden. Zaman aslında düşündüğümüzden de daha hızlı geçiyor ve biz çoğunlukla bu hıza ayak uyduramıyoruz. Geçmiş , gelecek düşüncelerimizi işgal edinde şu anı yaşamak ve hissetmek çok çok zor oluyor. Aslında hepimiz sadece şu anda yaşamıyor muyuz!... O halde yaşadığımızın farkına varıp şu anı değerlendirelim.

    Çoktandır okuduklarım başlığı ile bir yazı yazmıyordum. Bu ay bir değişiklik yapıp yazmaya karar verdim.  Kasım ayında toplam 12 kitap okudum ve bana göre verimli bir ay oldu. Yeni yazarlarla ve kitapları ile tanıştım. Aslında kitap sayısı değildir önemli olan , okuduğumuzun içeriği ve bize kattıklarıdır.
kozmokitapkozmokitap

Bu ay iki tane Linda Howard kitabı okudum. Bu yazar da bu ay yeni tanıştıklarım arasında. Yazarın anlatım tarzını ve konuyu işleyişini çok sevdim. İki kitap da tür olarak farklı olmasına rağmen ikisi de gönlümde taht kurdu. 
Kara Melek yorumum için tık tık...
Gözyaşlarımı  Sildiğim Gün yorumum için tık tık...

kozmokitap

Osman Aysu çok severek okuduğum ve kalemine hayran olduğum bir yazardır. Kitaplarını elime geçtikçe alırım ve bu kitabı da oldukça sürükleyiciydi.
Devlet Sırrı yorumum için tık tık...

kozmokitap

Ted Dekker & Tosca Lee'nin kaleme aldığı Faniler Üçlemesisinin son kitabı Hükümdar. Gerilim kitapları ile tanıdığım Ted Dekker fantastik türünde de oldukça başarılı olduğunı bu seri ile gördüm. Serileri kitapların basım süreleri arasında fazla zaman geçince kitaplara tekrardan adapte olmak zor oluyor. Aynen güzel bir filmin arasına koyulmuş uzun süreli reklam gibi. Konuyu unutuyoruz.
Hükümdar yorumum için tık tık...

kozmokitap


Selma Fındıklı da bu ay keşfettiğim bir yazar. Osmanlının son günlerinde geçen bu kitabı çok sevdim. Yazarın diğer kitaplarını da buldukça almayı düşünüyorum.
Saray Meydanı'nda Son Gece yorumum için tık tık...

kozmokitap


Lisa Gardner ile ilgili fazla konuşmaya gerek yok . Kadın bir harika , her kitabını son sürat okuyorum ve her seferinde çok beğeniyorum.
Korkuya Yer Yok yorumum için tık tık...

kozmokitap

Yüzyılın en iyi romanı arasına giren Eşekarısı Fabrikası bu ünün sonuna kadar hak ediyor. Kitabı merakla okudum ve yazarın sonu ile ilgili beni şaşırttığı nadir kitaplardan birisi oldu kendisi.
Eşekarısı Fabrikası yorumum için tık tık...

kozmokitap

Bu ay tanıştığım yazarlardan bir diğeri de Andrew Miller. 2011 Costa ödülü sahibi bu kitabı pek bana uymadı.
Saf yorumum için tık tık...

kozmokitap

Historical ve romantik kitapları okumayı sevenler kaçırmasınlar derim. Harika bir kitap.
Siyah Kadife yorumum için tık tık...


kozmokitap

Kafka ve Gezgin Bebek , gerçek bir olaydan esinlenilmiş bir kurgu. Okumanızı öneririm.
Kafka ve Gezgin Bebek yorumum için tık tık...


kozmokitap



Mason Cross'da bu ay tanıştığım yazarlardan . Carter Blake serisinin ilk kitabı olan Av Mevsimi aynı zamanda yazarın da ilk kitabı. Sürükleyici bir kitap olan Av Mevsimi yorumum yakında blogda olacak. 

kozmokitap


Bu ay yeni yazarları keşfetme ayı oldu. Bunlardan bir tanesi de Serhat Güven. Yazarın kitabı ile ilgili güzel yorumlar okuyup merek edip aldım. Bir günde bitirdim kitabı. Kitap hakkındaki düşüncelerimi yakında blogda yazıya dökeceğim. 




                                                            kozmokitap

2 yorum:

  1. Kasım oyu oldukça verimli geçmiş Pepuk kitabını ben de merak ediyorum yorumunu bekliycem.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda fikirlerimi toparlayıp yazacağım:) Sevgiler♥

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.