12/22/2015

# Arkadya Yayınları # Courtney Walsh # Kağıttan Kalpler # Kitap Yorumu

Kağıttan Kalpler - Courtney Walsh

Kağıttan Kalpler


  Hayalleri tıpkı başka birinin düğün davetiyesine dökülen bir fincan kahve gibi masaya döküldü.

   Dış kapağı gibi çok şeker bir kitap Kağıttan Kalpler. İki günde bitiririm dediğim kitabı elime alınca hayat durdu sanki benim için sabah başladığım kitaba arada işim çıkmasına rağmen öğleden sonra bitirmiştim. Bitirince kendime kızdım, neden o kadar acelem vardı diye!... Başlayınca bırakamıyor ki insan... Kitap okuyucuyu öyle bir içine çekiyor ki ayrıl ayrılabilirsen. Kitabı okurken bir ara öyle duygulandım ki bir iki damla gözyaşı dökmüş olabilirim. Size diyorum ben sulu gözlüyüm diye. Kitapta ağlanacak bölüm yok fakat ben duygulandım:)))

  "Kimse gerçekten ne yaptığını bilmiyor. Fakat bir şeyler yaptıkları sürece bir yerlere varabiliyorlar. Ve bu , boş oturmaktan çok daha iyidir. "
 Dünya üzerinde Aşıklar Parkı Kasabası diye bir yer olduğunu biliyor muydunuz? Birbirlerine aşık bir çift kurmuş bu kasabayı. O günden sonra kasaba nesiller boyu romantizmi ile tanınmış ve bu orayı turistik bir yer haline getirmiş. Bu çiftin soyundan gelen Abigail ise bekar ve yalnız bir kadın. Otuzuna gelmiş ve evli ya da bir sevgilisinin olamaması başta annesi olmak üzere kasabanın hanımlarının canını sıkmaktadır. Babasından miras kalan kitapçıyı işleten Abigail, kitapların ve işinin arkasına saklanıp yalnızlığını unutmaya çalışmaktadır.


Kağıttan Kalpler

   Kasabaya yeni taşınan yakışıklı doktor Jacob aynı zamanda Abigail'in de işyerinin yeni sahibidir. Doktorum işyeri müdürü olan Kelly ise Abigail'i  işyerinden çıkartmakta kararlıdır. Kitapçı dükkanı için birşeyler yapmaya çalışan Abigail, Aşıklar Parkı kasabası postanesine gönderilmiş olan Kağıttan kalpler sayesinde dükkanın adını duyurmuştur. Bina sahibi ile arasında ise bir inatlaşmadan ziyade bir çekimdir.

O senin düşmanın. Hayallerini yıkıyor. Seni kapı dışarı edecek, o zaman ne yapacaksın? Hiçbir şey.
 Jacob'un işleri ile ilgilenen Kelly karakterine gıcık oldum. Hareket ve tavırları çok sinir bozucuydu. Gönül işi Gönüllüleri Derneğini okuduğum zaman ise güldüm. Aklıma kasabada herşeye burnunu sokan teyzeler geldi ki pek haksız sayılmazdım. Abigail'in işini kurtarmak için yardım ederken bir taraftan da ona müstakbel damat adayı arayışındaydılar. Kitabın son kısımlarına kadar doktorun sırrını ve sakladıklarını merak ettim. Aklıma farklı farklı senaryolar geldi ki hiçbirisi doğru değilmiş.

Kağıttan Kalpler

  Onu belli bir mesafeden gören herkes , adamın iyi biri olduğunu düşünebilirdi. Kimse onu hayal katledicisi olarak düşünmezdi. 

Kağıttan Kalpler aşk, dostluk, umut dolu sımsıcak bir kitap. Bu soğuk kış günlerinde içimizi ısıtacak cinsten. Sıcak çay ya da kahvemizi alıp battaniyeyi de dizlerinizze örtün ve öyle  okuyun derim bu kitabı.....

Kes şunu. Aşk, ihtiyaç duyduğum son şey.
Sen benim gerçekleşen hayalimsin.



Kağıttan Kalpler tanıtım yazısı için tık tık...




                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Bu aralar her yerde karşıma çıkan bir kitap. Daha fırsat bulamadım ancak yorumunuzu da görünce en kısa zamanda alıp okumalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi kitap bayildim diye bilrim. Kitaba takli kaldim ikinci kez okuyacayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevmiştim bu kitabı. Kitaplığımda en sevdiğim kitaplar bölümünde yer etti bile:))

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.