Kozmokitap - Kitap Yorumları

Yazın Enleri || #mim 21 - Kozmokitap

Yazın Enleri || #mim 21

Yazın Enleri #mim

Sevgili Şeyda'nın Günlüğü beni yazın enleri mimime davet etti. Teşekkür ederim kendisine , çok zevkli bir mim oldu. Gelelim sorulara:

1- Bu yaz okudugun en güzel kitap?

Yaz mevsininde okuduğum kitaplardan birçoğu çok güzeldi . Aralarında ayrım yapamadım. Onun yerine beni en çok etkileyen kitabı yazacağım :  Sineklerin Tanrısı .


 2-Bu yaz okudugun ve sana en büyük hayal kırıklığı yaşatan kitap?

 Bu yaz okuduklarım arasında beni en büyük hayal kırıklığına uğratan Kocan Kadar Konuş - Diriliş oldu. Reklamları ve anlatımlarından beklentim çok fazlatdı. Beklentimin yüzde birini bile karlılamadı.

 3-Bu yaz izledigin en güzel üç film? 

Tinkerbell ve Peri kurtaran ,  Casuslar Köprüsü,  Otel Transilvanya


 4-Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?

Yazın dinlemekten en çok hoşlandığım şarkı Summer Wine. Dinlemekten hiç bıkmıyorum.

 5- Bu yazı bir kelime ile tarif et.

Muhteşem.... Bu yaz çok güzeldi fakat çok çabuk bitti, tadı damağımda kaldı:))))

Bu mime yapmak  isteyen herkesi davet ediyorum......



                                                            Kozmokitap

10 yorum:

  1. hoş bir mim olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sorulardan birisi bilgisayardaki sorundan dolayı silinmiş . Sizin yorumunuzu okurken fark edip düzelttim :)))

      Sil
  2. Bu yazin son kismi benim için de güzeldi. Keyifle okudum canim.

    YanıtlaSil
  3. hah haaaaa tatil iyimiş belliiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Bilgi için teşekkürler:) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/10/kozmokitap.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Scroll To Top