10/21/2016

# Kesin Ki Seni Seviyorum # Kitap Tanıtımı # Nilgün Şimşek # Yitik Ülke Yayınları

Kesin Ki Seni Seviyorum - Nilgün Şimşek || Kitap Tanıtımı


kozmokitap

Kitabın Adı :Kesin Ki Seni Seviyorum
Yazar :Nilgün Şimşek
Yayınevi :Yitik Ülke Yayınları
Sayfa Sayısı :316


   Büyük ilgi gören "Siyah Sardunyalar" adlı romanın yazarı Nilgün Şimşek'ten yeni bir eser: "Kesin ki Seni Seviyorum"

    Tren tünele girmişti. İyice karardı her yer. İs kokusu sardı etrafı. Yavaşça saçlarımdan öptü. Öylece kaldım, havada asılı kalan soruları araladım. Bu karanlık kardan çıkmak istiyordum artık. Işık her şeyi çözer diye düşündüm. Göğsüne başımı yaslayıp, "Sakın bir yerlere gitme, benimle kal!" dedim. İnci bir ömrü, aşkını, düşüncesini ona mektuplarla açan Vural'a adar.

     Altmışların başlarında genç bir eczacı kadın olarak, ailesine rağmen aşkının peşinden İstanbul'dan Malatya'ya sürüklenen İnci, varoluşu edebiyatta arayan Vural'la çalkantılı bir hayat geçirecektir. Bir gün sormadan edemez, ben kimdim? Kimi sevdim? Peki ya Vural?

     Kesin ki Seni Seviyorum, okuru Vural Bilgin'in mektuplarının derinliğinde İnci Uslu'nun hatıralarının ışığında Orta Anadolu'da sıkışıp kalmış aydınların hüzünlü ve zorlu aşk hikâyesine sürüklüyor.




                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.