9/09/2017

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Kitapyurdu Puanı ile Kitap Alışverişim


Truman Capote - Soğukkanlılıkla

   Merhaba, her ay bir veya iki kitap alıp kitaplığımı zenginleştirilmeyi seviyorum. Bu cümleyi sakın yanlış anlamayın.  Bazıları sanki sadece kitaplıkta dursun , gösteriş  (?) olsun diye kitap aldığımı düşünüyorlar.  Kitapları okumayı seviyorum.  Bu istek için kütüphane de kullanılabilir.  Ben de kullanıyorum zaten. Fakat bazı kitaplar sizin olsun, onlarla yaşlanın , arada tekrar tekrar açıp okuyun istersiniz.  İşte böyle düşündüğüm kitapları satın almak ve kitaplığımda bulundurmak da beni mutlu eden şeylerden birisi.

   Uzun süredir Kitapyurdu 'ndan alışveriş yapıyorum.  İnternette önce kitap fiyatlarını karşılaştırıyorum ve çoğu zaman uygun olduğu için Kitapyurdu 'ndan alıyorum.  Başka siteleri ve sahaları da kullanıyorum alışveriş için tabii.  Bütçe önemli sonuçta.

   Her ay az da olsa Kitapyurdu 'ndan alışveriş yapınca %5 ekstra indirim yapıyor çoğu kitapta. Bu da benim için çok iyi oluyor.  Siteden alışveriş yaptıkla puan birikiyor.  Ayrıca siteden satın aldığınız kitapları yorumladığınız, puanladığınız ve okudum ya da okuyorum diye işaretlediğiniz zamanlar da  puan kazanıyorsunuz.



  Benim puanım birikmişti ve ne alsam diye puan kataloğunu karıştırırken birkaç kitap arasında kaldım.  İstediğim kitapların yanına puanla olan kitabı da ekledim , satın alma aşamasına gelince sistem kabul etmedi.  Puanla ve parayla satın alma aynı anda olmuyormuş.  Puanla kitap alınca kargo parası ödemek zorunda kalınıyor.

   Öderim kargoyu alırım kitabı dedim ki başka seçenek göremedim :)))) İlla alacağım ya inat ettim. Kitap olarak Truman Capote -Soğukkanlılıkla kitabını seçmiştim.  Kitabı Deryanin Spor Günlüğü sitesinin sahibesi Derya okurken görmüş ve almaya taşa o zaman karar vermiştim.  İndirim bekliyordum :))) Konuyu uzatmadan satın alma aşamasında kargo kısmında puanla öde seçeneği vardı.  Olur mu puanım var mı derken tıkladım ve hooop sipariş verilmiş oldu.  O akşam kargoya verdiler , sonraki gün öğleden sona elimdeydi   .

   Eğlenceli bir deneyim oldu sipariş süreci.  Puanım tekrar biriktiği zaman almak istediğim kitapları araştırmaya şimdiden başladım bile D))

Kitabı Amazon'dan incelemek ve satın almak için : In Cold Blood




                                                     

9 yorum:

  1. Severek okudugum ve bende Capote aliskanligi yaratan bir kitapti. Senin yorumunu da çok merak ediyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdekiler bitince hemen başlayacağım canım kitaba ;))

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuz gerçekten çok güzel . Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  3. güzel bir alışveriş olmuş.Kitap yurdunu geç keşfedenlerdenim :)
    Blogunu takipleşme etkinliği ile keşfettim .takipteyim canım bana da beklerim.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben sizi zaten takipteyim , hemen ziyarete de geliyorum :))

      Sil
  4. Kİtap yurdundaki sistemi bildiğimden ilk kayıt olduğumda okuduğum tüm kitaplara yorum bırakmıştım puanım artsın da kitap alayım diye sonra pek üstüne düşmedim kuzum kaldı öyle :D Mutlulukla oku bitanemm :)

    YanıtlaSil
  5. Gizemli sular hakkinda yorum ararken rastladim . Elinize saglik guzel hos blog.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.