8/29/2018

# Doğan Kitap # En Derinde # Kitap Yorumu # Sabine Durrant

En Derinde - Sabine Durrant || Kitap Yorumu

En Derinde


Polisiye - gerilim , psikolojik - gerilim kitaplarını çok seviyorum. Her tarz kitabı okusam ve her birinden ayrı tat alsam da bu iki tarz benim vazgeçilmezim. Hal böyle olunca da En Derinde'yi görünce aldım.

  Kitabı aldım dedim fakat bu tabir pek doğru olmadı. Dergi alırken yanında hediye veriyorlardı kitabı. Elle dergisi bazı aylar kitap hediye ediyor . Ben de böyle bir dönemde aldım dergiyi. Sanırım mayıs ayı idi. Hediye kitapların içerisinde polisiye-gerilim kategorisinde bir tane görünce kaptım. Aslında düşünmem gerekirdi neden hediye ediyorlar ,kitap sevilmedi mi , vasat mı diye :))

Öncelikle söyleyeyim kitap polisiye kategorisinde olsa da polisiye sayılmıyor bana göre. Kitap bitesiye kadar da gerilimin "g" sini hissetmedim.

  Kitap baş karakterin ağzından anlatılıyor. Bu yönü ile çok güzel . Fakat kitapta akıcılık eksik . Bazı şeyler de tahmin edilebiliyor , çok şaşırmadım yani sonuna . Konudan çok bahsetmiyorum çünkü aşağıya arka kapak yazısını bıraktım . Orada ayrıntılı olarak bahsetmişler. Sözün kısası para verip almadığıma sevindim kitabı. Hediye gelir ya da promosyon olarak alırsanız okuyabilirsiniz fakat bana göre para verip almaya değmez...



Kitabın Adı :En Derinde
Yazar :Sabine Durrant
Yayınevi : Doğan Kitap
Orjinal adı :Under Your Skin
Çevirmen :Sıla Okur
Sayfa Sayısı :320


Gaby’nin kusursuz bir hayatı vardı… Parkta bulduğu cesetle her şey alt üst oldu. Şimdi Gaby için hem masumiyetini kanıtlama hem de kusursuz hayatını koruma zamanı! Gaby, uzaktan her şeye sahip bir kadın gibi görünüyordu: yakışıklı ve başarılı bir eş, dünya güzeli bir çocuk, Londra’nın elit bölgesinde konforlu bir ev, kendisine hem ün hem de bol para getiren bir kariyer. Bir kadın daha ne isteyebilirdi ki?
   Ancak bir gün Gaby’nin genç bir göçmen kadını ölü olarak parkta bulmasıyla bu güzel rüya sona erdi. Kısa süre içinde polis Gaby’yi sorguya, hatta cinayet şüphesiyle gözaltına aldı.
    Şimdi Gaby için hem masumiyetini kanıtlama hem de sahip olduğu bu kusursuz hayatı koruma zamanı!

  Vicdanı, tutkusu, doğru ve yanlışları arasında gidip gelen bir kadının içsesi, Sabine Durrant’ın ustalıklı kalemiyle ete kemiğe bürünmüş. Yazar anlatımıyla okurunu da maceranın kalbine çekiyor, adeta katilin peşine düşürüyor.


                                                            Kozmokitap

1 yorum:

  1. Ben para verip almıştım bu kitabı. Pek de sevememiştim. Arada oluyor böyle vasat şeyler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.