8/30/2018

# Kitap Yorumu # Mehtap Erel # Yitik Ülke Yayınları

Sır - Mehtap Erel

Sır - Mehtap Erel


   İzmit Kitap Fuarından aldığım kitaplardan biriydi Sır. Kitabı kitaplığıma koymuş ve okumak için uygun anı bekliyordum. Bazen - daha doğrusu sık sık dediğim gibi bazı kitapların zamanı olduğuna inanıyorum. Sır için de uygun zaman Kurban Bayramı idi :))

  Kurban bayramı iş bayramı diye boşuna dememişler . Bayramda yorgunluktan bir kenarda sızmışken hangi kitaba başlayayım diye düşünüyordum ki aklıma Sır geldi. Kitaplığımda okumamı bekliyordu ve ben de bu fırsatı kaçırmadım .

   Daha önce "Sır" ın tanıtım yazısını yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.

İlginç bir konusu olduğunu biliyordum kitabın da yazarın kaleminin bu kadar eğlenceli olduğunu bilmiyordum. Mehtap Erel'in okuduğum ilk kitabı oldu Sır. Şimdi diğer kitaplarını da listeme ekledim .

  Öncelikle kitaptaki baş karakterin ismi de yazar gibi Mehtap . Ve o da bir yazar. Yazar kendisini mi yazmış derseniz bilmiyorum fakat her yazar karakterlerine kendilerinden bir şeyler katar.

İstanbul'da oturan Mehtap evli ve bir çocuk annesidir. Oğlu okul gezisi için yurt dışına gidince o da fırsattan istifade bir türlü geçmeyen ve doktorların tedavisinden fayda görmediği sırt ağrısı için nefesi kuvvetli bir hocaya gider kocası ile . Orada başına tuhaf bir olay gelir ve bunun sonrasında paranormal bazı olaylar olmaya başlar...

Her ne kadar yazarın kalemi eğlenceli ve bol esprili olsa da kitapta dram ve gizemli olaylar da yer alıyor. Paranormal olaylardan tırsanlar bu kitabı okumak istemeyebilirler. Benim gibi etkilenmeyen ya da bu konulara meraklı olanlar kitabı çok seveceklerdir.

  Sır iyi ki okudum ve yazarın kalemi le tanıştım dediğim kitaplardan oldu.







Mehtap Erel'in Okuduğum Diğer Kitapları : 





                                                     

2 yorum:

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.