8/15/2018

# Arkadya Yayınları # Kitap Yorumu # Kristan Higgins # Masallar Gerçek Olsa

Masallar Gerçek Olsa - Kristan Higgins || Kitap Yorumu

Masallar Gerçek Olsa


 Yaşımız kaç olursa olsun çoğumuz masalları severiz ve kendimizi masal kahramanı olarak hayal etmeyi severiz. Aman sakın inanmayın bu hayallere . Gerçek hayat masallara benzemez , öptüğünüz sadece bir kurbağadır, prense dönüşmez :))  Prens hayali ile hayatı geçirmeyin dedikten sonra kitaba dönebilirim .

Kristan Higgins bu kitapta harika bir iş başarmış. Kitabın büyük bölümünü çok gerçekçi buldum ve içerdiği duyguları da birebir hissettim.

İki kardeşi ve yaşamlarını okuyoruz sırası ile. Jenny ve Rachel. Jenny eşinden boşanmış ve hayatına devam etmeye çalışan ve gelinlik tasarımı işiyle uğraşan birisidir. Rachel ise evli ve üçüz kız sahibi bir annedir. Evinde çok mutludur. Kocasını çok sevmektedir ve herşey yolunda zanneder...

 İki kardeşin mutlu ve acı zamanlarını okurken Jenny 'e bazen çok kızıp bazen hayran oldum. Rachel 'ı ise bir ara tutup sarsmak ve kendine gel demek istedim. Leo hayranlığımı kazanırken Adam nefretimi kazandı. . Gerçekçi bir kitap olmuş Masallar Gerçek Olsa. İki kardeşin ilişkileri ise imrenilesi idi .

Kitaptan Alıntılar : 

* İşte benim kardeşim böyle biriydi. Kendi hayatı berbattı ama hala benim sonsuza dek mutlu yaşamam için uğraşırdı. .

*İnsanın kocası başka bir ilişki yaşarken farkına varmadığı bir şey oluyordu. O da kendisinin de artık çekinmeden yalan söylemeye başlamış olmasıydı.

* Ne güzel bir kelimeydi bu böyle. Yanımda kal. Evimde kal. Hayatta kal.

*Hayatta tıpkı şu anda da olduğu gibi mükemmel, insanın içini ısıtan anlar vardı. Sonrası ise her günün ilmek ilmek işlediği, karanlıkta bile insana yolunu bulduran ışıl ışıl bir yoldu.

Kitabın tanıtım yazısı için burayı  burayı tıklayınız.



                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Benimde listemde bu kitap ve çok merak ediyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. kitabı okumasam da az çok tahmin ettim konusunu :D

    YanıtlaSil
  3. Adı bile öyle güzel temenni ki masal içinde yaşamak istiyor insan:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.