3/11/2019

# Ephesus Yayınları # Kitap Yorumu # Liv Constantine

Son Raunt - Liv Constantine

Son Raunt - Liv Constantine

" Birini yakından tanımak için o kişiyle çıkmak bence biraz fazla abartılıyor. Hormon seviyeleri tavan yapmış ve karşı cinse duyduğun ilgi de kontrolden çıkmışsa, o zaman beyin zaten çalışmayı bırakır. "

  Mart ayının ilk bitirdiğim kitabı Son Raunt 'tu fakat yoğunluktan yeni paylaşabiliyorum. Kitap ilk çıktığı zaman almıştım ve okuma sırası yeni geldi kendisine .

Psikolojik-gerilim türündeki kitap iki bölümden oluşuyor. İlk bölümde Amber 'ı ve yaptıklarını okurken ikinci bölümde Daphne 'yi ve onun davranışlarının nedenlerini ve sonuçlarını okuyoruz.

 Amber 'ın hikâyesini okumaya başladığımda seyrettiğim bazı filmlere benzettim. Her şeyi planlayan ; sinsi , kurnaz bir kadın. Hedefinde zengin ve mutlu bir aile ve yakışıklı bir adam var. Kadının hassas noktasından faydalanıp onunla yakınlaşır ve aralarına karışır. Sonra ise sıra kocayı ayartmaya kalır.

Daphne'nin anlattığı bölümde ise kızdığım , bazen de sinir olduğum bazı davranışlarının nedenlerini ve olayların gelişimini onu gözünden görüyoruz. Onun bakış açısı ile okumak , yaptıklarına birebir tanık olmak çok güzeldi. Olayların aslında göründüğü gibi olmadığını ve perde arkasının ne kadar da üzücü olduğunu fark ediyoruz onun hayatını okurken . Amber'ın anlattığı bölümlerde bazı ip uçları olsa da derinden konuyu işlemek bambaşka...


Kitabı okumaya başladığımda bu klasik bir hikaye inşallah yazar böyle ilerlemez ve farklı bir seyir alır kitap derken yazar beni duymuş gibi olayın çizgisini değiştirdi. İşte dedim aradığım kitap ve aradığım yazar. Daha bir zevkle okumaya devam ettim kitabı. Bazı bölümlerde nedeni kesinlikle bu dedim ki yazar da beni doğruladı. Sonuna kadar zevkle okudum ve benim düşündüğüm çizgide ilerledi kitap. Fakat son üç -dört sayfada olanları ben de tahmin edememiştim. Kitap tam puan aldı benden . Kesinlikle tavsiyemdir .

 Son olarak "ava giden avlanır" atasözü çok uygun bu kitap için. Fakat bu kitapta ava giden bir kişi değil ve bu kitabı daha da çekici hale getiriyor !!






Kitap hakkında yazılanlar : 

“Zekice kaleme alınmış bir gerilim romanı. Sayfaları çevirmeden duramadığım gibi, sürprizleri de aklımı başımdan aldı.”
                                       - John Green - 
“Son Raunt herkesin birbirine okuyup okumadığını sorduğu türden bir kitap. Çünkü okuru hiç beklemediği bir yerden vuruyor.”
                                      - New York Times - 
“Kıskançlığa, ihanete ve güce dair muazzam bir anlatı. Ve Tanrım, o nasıl bir son!”
                                         - Reese Witherspoon - 
“Çok şaşıracağınızdan ve soluk soluğa kalacağınızdan şüpheniz olmasın.”
                                         - People -





Son Raunt - Liv Constantine Kitabın Adı :Son Raunt
Yazar :Liv Constantine
Yayınevi :Ephesus Yayınları
Orjinal adı :The Last Mrs. Parrish
Çevirmen :Ahmet Bora Pekiner
Sayfa Sayısı :464


Yayımlandığı andan itibaren büyük yankı uyandıran, kısa sürede New York Times bestseller olan ve pek çok dile çevrilen Son Raunt’da, gözü dönmüş bir kadının zafer uğruna yaptıklarına, beklenmedik gelişmelerle kontrolden çıkan hayatlara ve insan doğasının en vahşi haline tanık olacak; kötülük, intikam ve aşk gibi konular üzerine tekrar düşüneceksiniz. Liv Constantine’in tempoyu bir an bile düşürmediği bu karanlık hikâye, şoke edici finali, eşsiz üslubu ve sürprizlerle dolu olay örgüsüyle psikolojik gerilim meraklılarının yeni gözdesi olmaya aday.


Liv Constantine : 

Liv Constantine

Liv Constantine, USA Today'in, Wall Street Journal'ın ve uluslararası çok satan kitapların yazarı olan   Lynne Constantine ve Valerie Constantine kız kardeşlerin kalem adıdır. Kardeşler  karanlık hikayelerini ve  uydurma yeteneklerini Yunan büyükannelerinin  hikayelerini dinlemek için harcadıkları zamana bağlıyorlar.


Lynne bir sonraki kitabı üzerinde çalışan kahve tiryakisi ve twitter bağımlısı bir yazardır.

Valerie ise kitap okumayı çok seviyor. Çoğu gece  üçe kadar yatak baş ucu lambasının ışığında kitap okuyor.

Yazarlar ile ilgili daha fazla bilgi almak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz : http://livconstantine.com



                                                            Kozmokitap

2 yorum:

  1. Aa biliyorum bu kizkardesleri kitaplarini görmüstüm. Kitabin türü de tam benlik zaten 😊

    YanıtlaSil
  2. üst üste klasik okuduğum zamanarda bir ara kitabı olabilir sanki fakamı dağıtabilirim gibi geldi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.