8/15/2016

# diğer # mim

Blogger Life

Blogger Life

  Sevgili Kore Fenomeni beni etiketlemiş, teşekkür ederim. Aslında etiketleyeli bir hafta kadar oldu. Ben ancak yapabiliyorum. Bu sefer tembellik değil çok yoğundum ve hafta sonunu da korkunç baş ağrıları  içerisinde geçirince bu yazıyı da ancak yazabildim. Kore Fenomeni'nin cevaplarını da merak ediyorsanız burayı tıklayabilirsiniz.

** Blogger denilince akılınıza gelen üç şey nedir?

 İçtenlik , güven, araştırmacı kişilik.
Blogda yazmak için içten olmak önemlidir. Samimi olarak duyguları ifade etmek, hem daha iyi anlaşılmamıza sebep oluyor hem de güven duygusunu oluşturuyor. İnternette araştırma yaparken firma sayfaları yerine bloglarda arama yaparım , çünkü yaptıkları yorumlara ve incelemelere güvenirim.  Blogger demek araştırma demektir. Bir konu ya da kitap üzerine yazı yazarken o konuyu, yazarı araştırıp okuyucusuna daha doğru bilgiler verendir....

**Her temadan (Kişisel, gezi, kozmetik, kitap vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem? 

Bu konularda takip ettiğim o kadar çok güzel blog var ki hangisini yazsam bilemedim.  Eksik yazarsam üzülürüm o yüzden isim yazmıyorum.


 **Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?

Sabır , azim ve vazgeçmemek. Blogumu yazmaya ilk başladığım zaman okunup-okunmadığından emin değildim. Bir yazımda bunu dile getirince Sevgili Neslihan (Neslihan Öncel Murat) bana yazmaktan vazgeçmememi söylemişti yorum olarak ve bu yorum bana okunduğumu ve kendimi daha da geliştirmek için vazgeçmemeyi aşıladı. Diğer blogları okumak ve yorum yapmak da çok önemli. Bu yorumlar sayesinde hem aradaki iletişimi sağlıyorsunuz hem de güzel dostluklara adım atmış oluyorsunuz. En önemlisi de yazdığınız yazılarda samimi olmak ve abartma yapmaktan kaçınmak. Benim söyleyeceklerim bu kadar.


 **Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?

Ülkemi seviyorum ve farklı bir ülkede yaşamak istemezdim. Dünya turuna çıkmak ve farklı yerleri gezmek , doğal ve tarihi mekanları incelemek isterdim.

Şimdi sıra benden sonra kimler mimi yapacak paslamaya geldi. Aşağıda yazdıklarım mime davetlidir:

                      Derya'nın Spor Günlüğü
                      Pembe Dünyam
                      Resim Defterimm
                     Audrey'nin Şekerleri
                     Beyaz Begonvil
                     Bi'Poşet Kitap
                    Bir Benin Halleri
                                                                       Bir Otakunun Dünyası                                                   



                                                     

8 yorum:

  1. Kalemine sağlık Nilüfer çok güzel olmuş, üç şeyi kapsıyor samimi ve içten, teşekkür ediyorum, sevgiler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim:)) Sevgiler ♥

      Sil
  2. Çok içten cevaplar harikasınız

    YanıtlaSil
  3. Ilk firsatta yapacagim canim tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir mim olmuş kaleminize sağlık. Ayrıca çok geçmiş olsun sanırım aşırı sıcaklar ve yorgunluk en büyük tetikleyicisi oluyor baş ağrılarının 😯. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.