8/27/2019

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Son zamanlarda kitaplığıma eklenenler ...

Kitaplık


Merhaba, iki aydır yeni kitaplarımı bir araya getirip bir türlü sizlerle paylaşmadım . Hazır fırsat bulmuşken ve yine araya bir şeyler girmeden paylaşayım istedim :D  Her ne kadar okunmayı bekleyenler olsa da yeni kitap sahibi olmak beni çok mutlu hissettiriyor . Eminim tüm kitapseverler aynı duyguları paylaşıyorlardır . Kendimi oyuncak almış küçük çocuk gibi hissediyorum . Her bir kitabı ayrı ayrı incelemek , kağıt kokusunu içime çekmek kendimi harika hissettiriyor .

Yeni Kitap


  Simon Beckett 'ın kalemini Ölümün Kimyası kitabı ile tanımış ve çok sevmiştim.  Eskiden İthaki 'den çıkan kitaplar baskısı tükenmiş ve sahaflarda uçuk fiyatlara satılmaya başlamıştı . Sonra Yabancı Yayınları kitapları bastı ve bizde normal fiyata alma imkanına sahip olduk . Tabi normal fiyatlar da bize fazla gelir indirim kovalarız :D Hepsi burada internet sitesi %50 indirim yapmıştı kitaplara . Kaçar mı ... Benim de böylece David Hunter serisinin  tamamlanmış oldu.  Mezarın Çağrısı , Ölülerin Fısıltısı , Kemiklerin Şifresi yeni kitaplarım ...

Yeni Kitap


  Doğum  günüm dolayısı ile Kitapyurdu kargo bedava hediyesi verdi bana.  Aslında çok değil %10 indirim bile verse yine de çok sevinirdim ya neyse.  İşte bu kampanyadan çok istediğim Fahrenheit 451 ve Çırak kitaplarını aldım . Çırak'ı okuduğum zaman seversem yazarın diğer iki kitabına da bakacağım.

Yeni Kitap


N11 de Pegasus yayınlarında %50 indirim vardı.  Biliyorsunuz en pahalı yayınevlerinden birisi Pegasus . Öyle çok indirime de girmiyor.  Böyle birkaç kitap almış olabilirim ; ) Zihin Girdabı  , Orkide Evi , Kesit , Uçurumun Kenarındaki Kız,  Kaplumbağa Kabuğunda Dünya yeni kitaplarım ...

Yeni Kitap


Joe Hill'in kaleminden İtfaiyeci ilk çıktığı günden beri merak ettiğim bir kitap . Sürekli listemde fakat istediğim indirim denk gelmediği için bekliyordum . Gün bugünmüş; ) İtfaiyeci ile birlikte Yol 'da kitaplığıma yeni eklenenlerden. ...

Yeni Kitap


Çınar Yayınları instagram hesabından Akbabaların Ağıdı kitabını çekilişle kazandım . O da böylece eklendi kitaplığıma.  Son zamanlarda fazla çekiliş kazanamaz oldum . Şansım mi küstü yoksa eskisi kadar katılmadığım için mi bilemedim şimdi ...



Yeni kitap


Kitaplarını çok sevdiğim ve kaliteli işlere imza atan Salon Yayınlarının en yenileri de kitaplığıma eklenenlerden . Evreni Yutan Çocuk , Mutluluğa Geri Dönüş , Girdap , Oluşum.  Yeni kitaplarımı sizlerle paylaşasıya kadar Evreni Yutan Çocuk hızla okundu bile ..... Kitap hakkındaki düşüncelerimi buradan okuyabilirsiniz . Şu an da Girdap 'ı okuyorum. Onun da çok sürükleyici olduğunu belirtmeliyim .

Yeni Kitap


D&R internet sitesinde de 9.90 kampanyasından kendime iki kitap aldım.  Camilla Lackberg - Saklı Çocuk ve Jo Nesbo - Hayalet . İki yazarın kalemi ile de yeni tanışacağım.  CamillaLackberg 'ın elimde üç kitabı daha var , fakat henüz okumadım  .

Yeni kitap


Son olarak da Eskişehir 'de İnsancıl Kitaptan aldıklarım var . Hepsini bir seferde değil de kampanya dönemlerinde aldığım için uygun oldu . Salman Rushdie - Soytarı Şalimar ; Paul Auster - Leviathan , Yanılsamalar Kitabı;   İsabel Allende - Cinayet Oyunu ;  Gözlerini Sımsıkı Kapat, Aklından Bir Sayı Tut , Şeytanı Uyandırma - John Verdon ; Witold Gombrowicz - Kozmoz;  John Fowles - Koleksiyoncu  yeni kitaplarım ...

Yeni Kitap


Yine çok merak ettiğim Korkunun Anatomisi - Jonathan Santlofer ,  Bir Bedenin Gerçeği - Alexandria Marzano Lesnevich ,  Bizsiz Dünya - Heinz Helle okumam için beni bekleyenlerden .

 
Yeni Kitap

Eskişehir Vega Outlet Alışveriş Merkezinde yeni açılan Ada Kitapevi'ni gezmek için girince de oradan üç kitapla çıktım. Balzac - Yaşamda Bir Başlangıç , Platon - Sokrates'in Savunması , Nietzsche - Bilim ve Felsefe aldığım kitaplar ... 

Yeni  Kitap

 Linwood Barclay çok sevdiğim yazarlardandır .  Vedaya Zaman Yok ve Issız Ev yazarın okuduğum ve çok sevdiğim kitaplarından . Yeni kitabının İş Bankası Kültür Yayınları'ndan çıkan bir çocuk kitabı olduğunu öğrenince merak etmiştim. Yolum da İş Bankası Kültür Yayınları Satış Noktasından geçince de kitabı aldım ve en kısa zamanda okuyacağım .

Kitaplığı doldurdum yine ... Hala elime aldığımda almak istediklerim oluyor ama uzun bir süre frenleyeceğim kendimi . Mutlaka okumalısın dediğiniz kitap ya da yazarlar varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim ... Hemen satın almasam da listeme ekleyeceğim kitaplar :)



                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Keyifle oku canım. Ben uzun zaman kitap alamayacağım maalesef:(

    YanıtlaSil
  2. Kitaplık yeni kitaplarla çiçek açmış. İndirimleri çok iyi takip etmişsiniz, ben de aynısını yapıyorum. Şu cümlen çok hoşuma gitti. "Kendimi oyuncak almış küçük çocuk gibi hissediyorum . Her bir kitabı ayrı ayrı incelemek , kağıt kokusunu içime çekmek kendimi harika hissettiriyor."
    Murat Aloğlu bir Türk yazar olarak polisiye romanda çok başarılı gerçekten de. Girdap'ın keyfini çıkar...

    YanıtlaSil
  3. Keyifle oku hepsini canım 😍

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.