1/17/2020

# Esra Tok # Kitap Yorumu # Parola Yayınları

Günahkar- Esra Tok

Günahkar- Esra Tok

"Aşk, insanoğluna sunulan en büyük cezadır, Savaş. Kimileri cennet der onun için. Ama cennet, cehennemden var olmadır. Bunu bilmezler."

Yedi Aşiret Serisinin ilk kitabı Günahkar . Günahkar ile birlikte yazarın kalemi ile de tanışmış oldum. Esra Tok da Wattpad yazarlarından . Wattpad'i duyduktan sonra ben de bakıp ve bir kaç hikaye okumuştum . Fakat bana göre olmadığına karar verdim ve bir daha açıp bakmadım . Wattpad'de keşfedilip kitap olan romanlara da ilk başlarda mesafeli olduğumu itiraf etmeliyim. Ancak her yer gibi o mecrada da kötü olan gibi iyi olan da var. Zamanla ön yargılarım kırıldı ve kitap olan bazı wattpad hikayelerini çok sevdim.

 Kitabı okumadan önce ne ön kapağı inceledim  ne de arka kapağı okudum . Çünkü beklentiye girmek ya da yanlış yönlendirme olmasını istemedim . Sadece kitabın adı ile başladım okumaya .

 Savaş küçük bir çocukken annesi ölmüş , babası kardeşini başkasına verip herkese öldüğünü söylemiş ve Savaş'ı da hem kendisinden hem de evinden uzakta , halasının yanına göndermiş ve bir daha arayıp sormamıştır .

"Nefret de bir duygudur, oğlum. Ben ona karşı artık hiçbir şey hissedemeyecek kadar yorgunum."

 Savaş halasından ne kadar sevgi görse de baba sevgisi görmemiş ve bu da içinde onarılamaz bir yara oluşturmuştur . Babasını tekrar görmesi onun ölüm döşeğinde olmuştur . Kendi yerine aşiretin başına geçmesini istemektedir babası ....

  Burada konuya bir nokta koyarak kendi kişisel fikirlerimi belirtmek istiyorum . Bu aşiret , ağa , ağam kelimelerini hiç sevmiyorum . Bu tarz dizileri de hiç seyretmem . Üstelik kitapta da görülen kendi cezalandırma usullerini de doğru bulmuyor ve her yerde karşıma çıkınca kızıyorum . Ne mi bu kızdıklarım : Karısı aldattı diye hemen cezası kesilip öldürülmesi ... Bu işin doğrusu elini kana bulamak değil boşanmaktır . Ya da kadın kocasından ayrılmak mı istedi , baba evine mi gitti yine öldür ... Bu kadar saçmalık olur mu !!!

  Savaş babası yerine geçmeyi kabul eder . Ancak amacı babası gibi bir ağa olmak değil öncelikle kardeşine ne olduğunu öğrenmektir . Bu araştırmaları içerisinde büyük aşkını da bulacağını ve karşılaşacakları tehlikeleri  geçmişte saklanan sırları bilmemektedir.

Esra Tok'un kalemini sevdim. Kitabı akıcı , sade ve sıkmayan bir biçimde kaleme almış . Her ne kadar ağalık ve onunla ilgili şeyleri sevmesem de kitaptaki bilinmezlik ve birbiri ardına gelen olaylar sayfaları birbiri ardına çevirmeme sebep oldu. Konu olarak bakarsak kitap güzel . Yedi Aşiret Serisinin ilk kitabı Günahkar . Serinin diğer kitapların her birinde de farklı bir aşiret anlatılacakmış . Kitabın sonunda diğer aşiretlerin başına kimlerin geldiğini görünce diğer kitaplar da ilginç olacak diye düşünüyor ve merak ediyorum .





Kitabın Adı :Günahkar
Yazar :Esra Tok
Yayınevi :Parola Yayınları
Serisi  :Yedi Aşiret Serisi #1
Sayfa Sayısı :432


Sancar Kahraman’a göre oğlu doğuştan günahkârdı.
İhanetiyle kalbini buza çeviren karısının günahları, güzelliğiyle göz kamaştıran oğlunun tenine, ruhuna işlenmişti. Bu yüzden onu Urfa’dan, topraklarından sürgün etti.
Savaş Kahraman, yıllar sonra geri döndüğünde babası ölüm döşeğinde kendi cehennemine gözlerini yummak üzereydi. Ona kalansa yıllardır hapsolduğu koca bir yalnızlık, yönetmek zorunda kaldığı bir aşiret, büyük bir servet ve güç olacaktı.
Peki babasının bağlı olduğu Yedi Aşiret onu kabullenebilecek miydi? Savaş, kardeşi için döndüğü topraklarda kimlerle mücadele edecekti?
Gördüğü an âşık olduğu, kalbindeki buzları kırmayı başaran güzeller güzeli Rojda Kurt’un kendisine yasak olduğunu öğrendiğinde ne yapacaktı? Onun için adına yaraşır bir mücadele mi verecekti? Yoksa sevdasını kalbine mi gömecekti?
Bir yanda kardeşini bulmak için döndüğü konakta etrafını saran kabuslar, diğer yanda meftun olduğu kadın…
“Tek bir dokunuş, tek bir söz yeterdi kalplerini aşkla kavuşturmaya. Zira yaralıydı adam ve kadın, onun dermanı olduğunu göremeyecek kadar kördü.”
Aşk; günahsızdır.






Esra Tok Kimdir ?


Esra Tok, ailesiyle birlikte İstanbul'da yaşayan bir Jeoloji yüksek mühendisidir. Kitap okumayı ve film izlemeyi çok seven Karadenizli yazar, 8 yıldır da yazmakla uğraşmaktadır. Kendini neşeli, çok duygusal ancak kafasına bir şey takmayan biri olarak tanımlayan Esra Tok, gülmenin yanı sıra insanları da güldürmeyi çok sevdiğini ifade ediyor.







                                                     

6 yorum:

  1. Aşk günahsız ama bebek günahkar...Evet, çok merak ettim. İyi insanlar kötü işleyen sistemleri bozabilir mi? Bakalım...

    YanıtlaSil
  2. "Aşk, insanoğluna sunulan en büyük cezadır, Başka söze gerek varmı :)

    YanıtlaSil
  3. Cennet, cehennemden olmadır. Hayat tüm tezatlarıyla bir bütün. Merak ettim, okumalıyım o halde.

    YanıtlaSil
  4. O kadar güzel anlatmışsınız ki çok merak ettim Günahkar kitabını

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yorumlamışsınız, hemen aldım listeye :)

    YanıtlaSil
  6. Wattpad e elim alışmadı googreads i çok severek kullanıyorum ☺️

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.