3/19/2021

# film

Superintelligence || Ne İzledim?



  Selam , bir süredir izlediğim filmleri yazmaya ara vermiştim. Aslında genel olarak blogda eskisi kadar yazı yazmıyorum. Belki bir ara nedenleri üzerine biraz sohbet ederiz. En son Süper Zeka filmini seyrederken çok keyif aldım ve bunu mutlaka paylaşmalıyım diye düşündüm. Belki eskisi kadar olmasa da arada film paylaşmaya devam ederim. 

   Melissa McCarthy 'yi filmin başrolünde görüyoruz. Kendisinin birçok filmini seyrettim ve oyunculuğunu çok başarlı buluyorum. Aynı zamanda da komedi filmlerinde çok iyi gidiyor kendisi. 

   2020 Amerika yapımı olan film komedi , dram ve romantik türlerine giriyor. 1 saat 46b dakika süren filmi sizin de çok seveceğinize eminim. 

 Bir kurumsal şirkette çalışan Carol işinden ayrılmış ve kendisine yeni iş aramaktadır ve bunda da pek başarını değildir. Bir sabah telefon ile uyanır . Bu aramanın bir kamera şakası olduğunu zannetse de kısa zaman içerisinde farkındalık kazanmış olan bir yapay zeka - kendi tabiri ile süper zeka - insanları daha iyi anlayabilmek ve dünyaya ne yapacağına karar vermek için Carol'ı gözlemlemek istemektedir. Bir nevi bu süper zekanın kobay faresi olacaktır .  Carol'ın seçme şansı yoktur . Süper Zeka gözlemine devam ede dursun devlet de onların peşindedir. 
  
  Sürükleyici , heyecanlı ve kahkaha garantili olan bu film ailece seyredilebilecek türde. 
  



Filmi merak edenler için fragmanını bırakıyorum:
           




                                                     

4 yorum:

  1. gözüm takılıp duruyordu bakmak lazım

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli gibi görünüyor. Listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. saol bakayım buna :) blog yazmak büyük heyecan ve mutluluk yaa. çevremiz de çok iyi ve aktif. yorumlara yetişmek bile zor oluyor yani. aktif olursan o kadar keyifli bir ortam ki yaaa. yüzlerce binlerce blog var :)

    YanıtlaSil
  4. Melissa mc Carthy benim de çok beğendiğim bir oyuncu. Farklı rollerde Başarılı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.