11/08/2014

# Eksik Parça Yayınları # hediye

Eksik Parça Kitap Kulübü facebook sayfasından kazandığım kitaplarım....

Kozmokitap


     Eksik Parça Yayınlarının facebook sayfasında Eksik Parça Kitap Kulübü diye bir bölüm var. Size bir kitapları ile alakalı üç soru soruyorlar. Ben de " Öp Beni " kitabı ile alakalı  sorulara yanıt verdim ve Kulübün ilk yarışmasının kazananı  oldum:)) Cuma günü sonuçlar açıklandı ve cumartesi sabah saat 10 da yani bugün kitaplar elimdeydi. Teşekkürler Eksik Parça Yayınları.



   Kitapların dış görünüşlerine ve hediye olarak gönderdikleri ayraçlara bayıldım. Özellikle Sır Oyunları'nın  kapağı iştahımı kabartıyor.)

    Sosyete Dedektifi serisinin ikinci kitabı olan Sır Oyunları sosyetenin çiçeği burnunda dedektifi Andy'nin maceralarını anlatıyor.Eğlenceli bir kitap olduğunu düşünüyorum ve okumak için sabırsızlanıyorum.

   Annemden Kalan bir cenaze töreni ile birleşen üç kız kardeşin beraber  geçmişe duygusal yolculukları
ve kendi sorunlarını halletme çabaları etkileyici bir dil ile anlatılmış. Kitabı şöyle bir karıştırınca sonlarında iki tane tatlı tarifi  gördüm. Denemeyi düşünüyorum. Sonuçlarını kitabı okuyunca yazımda paylaşırım.

     Sırada beklediğim bir kitap daha var. Twitterdan kazandığım diğer kitabım gelince onu da sizlerle paylaşacağım.
     Sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.