11/19/2014

# hediye # radikal

Hediyem... (Radikal Kitap'tan)

Hediyem diyorum da hediye değil aslında. Radikal gazetesinin internet sitesinde kitap bölümünde her hafta yarışma yapılıyor. Soru soruyorlar ve cevabını bilenler arasında 20 kişiye o hafta belirlenen kitabı veriyorlar. Ben de her hafta şansımı deniyorum. Bu hafta kazananlar arasında oldum:)) Gül Sunal'ın eşi için yazdığı Kemal-Hadi gel, bi kahve içelim.... kitabını kazandım. Kazandım diye yarışmaları bırakmak yok, katılmaya devam...


               "Hadi gel , bi kahve içelim..."
                   Aslında ikimiz de kahve sevmezdik.
                     Söyleyemediklerimizin yerine geçerdi.
                       Araya giren duygusal ayrılıkların son 
                           bulması dileğiydi. Vazgeçememek,
                            kıyamamak, pişman olmak,
                                KAVUŞMAK demekti.
                                 Evimizdeki sıcaklığı korumak demekti...
                                  Sonuçta BİZİ hep korudu bu sihirli cümle...

                   " Hadi gel, bi kahve içelim..."






Sevgilerle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.