11/01/2014

# Aylık Okunanlar # Ekim

Ekim ayında okunanlar...


    Merhaba;


Normalde  okuduğum kitapları okur okumaz paylaştığım için geçtiğimiz ayda okunanlar diye ayrı bir yazı halinde yayınlamıyordum. Bu ay bir değişiklik yapıp Ekim ayında okuduklarımı puanlandırarak yayınlamaya karar verdim. Ekim ayında toplam 8 kitap okudum.Şimdi hangi kitaplarmış hatırlayalım:


Yitik Oğlan Yitik Kız:




      Fantastik-gerilim tarzı kitaplar yazan Peter Straub'un bu kitabı sade bir dille yazılmış. Kitabı okurken başlarda sıkılsam da sonraları bu eksikliğini telafi etti

                                 

Yitik Oğlan Yitik Kız yazımı okumak için tık tık ...


Gece Odasında: 
                
      Peter Straub'un yazdığı bu kitap Yitik Oğlan Yitik Kız romanının devamı idi. Yitik Oğlan Yitik Kız kitabından daha sürükleyici olan bu kitap okuyucuyu sürprizlere sürüklüyor. Yine sade bir dil  ve yormayan bir anlatım tarzı ile yazılmış bu kitap.

                                              

Gece Odasında yazımı okumak için tık tık ...


Kır Çiçeği Tepesi:



   Kimberley Freeman'ın yazdığı kitap bizi bir duygu seline sürüklüyor. Anlatımındaki sadelik ve incelik kitabı elimizden bırakamaz hale getiriyor ve roman kahramanlarının duyguları ile sağlıklı bir empati yapmamızı sağlıyor. Bayıldığımı söylemeliyim:)

                            

Kır Çiçeği Tepesi yazımı okumak için tık tık...



Pembe Ve Yusuf:


 Canan Tan'ın okuduğum ilk kitabı oldu Pembe ve Yusuf. Yazarın kalemini, anlatım tarzını çok sevdim. Diğer kitaplarını da okumayı çok isterim.
Konusu itibari ile çok etkileyici olan kitabın son bölümünü ve bazı yerlerdeki konunun boşuna uzatılmasını sevmedim.

               
      
Pembe ve Yusuf yazımı okumak için tık tık...
Geçmişle Dans:

  Sevdiğim yazarlardan bir tanesi olan Harlan Coben'in bu kitabı da diğerleri gibi sürükleyici ve başladığınız zaman bitirmeden elinizden bırakamayacağınız kitaplardan. Dilindeki sadelik, anlatımındaki basitlik yorulmadan okumanızı sağlıyor.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Geçmişle Dans yazımı okumak için tık tık...

Güller:

                   
      Kalın bir kitap olması gözünüzü korkutmasın. Ben çok severek okudum ve nasıl bittiğini anlamadım. Konunun kurgulanması, karakterlerin davranış biçimlerinin ayarlanması ve olay örgüsü bakımından oldukça başarılı bulduğum bir kitap oldu Güller, çok sevdiğim kitapların arasında yerini aldı:)

             

                Güller yazımı okumak  için tık tık...

Bana Bir Yalan Söyle:


      Ünlü oyuncu Metin Zakoğlu'nun kaleme aldığı Bana Bir Yalan Söyle eğlenceli bir kitap. Anlatı tarzının örneği olan bu kitap tiyatroya gönül verenlerin daha fazla ilgisini çekecektir. Tiyatroya ilgi duyuyorsanız okumanız gereken kitaplar arasında olması gerekir.

                

Bana Bir Yalan Söyle yazımı okumak için tık tık....



Bilinmeyen Kadının Portresi:




     Tarihi gerçeklerden esinlenerek yazılmış bu kitap maalesef bana hitap etmedi. Anlatımdaki akıcılığı ve duyguları hissedemedim. Yarım bırakmayı düşündüğüm nadir kitaplardan birisi oldu. Konu fazla uzatılmış ve çok fazla gereksiz detay eklenmiş romana bana göre.

                              
Bilinmeyen Kadının Portresi yazımı okumak için tık tık...


Ekim ayında okuduklarım bu kadar. Sevgilerle...







2 yorum:

  1. uff ne kadar da çok kitap okumuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim ayı benim için bereketli geçti, darısı diğer aylara:)) Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.